myrtus
17.08.08,06:20
Kreslíte alebo maľujete si niekto vo voľnom čase? Máte skúsenosti s dobrými kurzami kresby a maľby, príp. nákupom materiálu - kvalitné farbičky, štetce, nite, plátna (na textilnú tvorbu) atď. Kurzy myslím klasické, nie zázračné využívanie hemisfér...
evka.ba
02.09.08,10:27
V Bratislave sa dajú zohnať naozaj kvalitné veci. Mám rada obchodík pri Autobusovej stanici Mlynské Nivy, sú tam milé dámy, ktoré naozaj zoženú čo treba aprípadne aj poradia takým samoukom ako som napríklad ja. A aký vítvarný prejav by Ťa najviac zaujímal?
hanelie
02.09.08,11:59
Kreslíte alebo maľujete si niekto vo voľnom čase?
robím cez agentúru facepainting :) fascinuje ma však technika tieňovania - najmä portrétov / ceruzkou / ale som samouk - námety a postupy čerpám najmä tu na nete
myrtus
02.09.08,15:59
skúšam akvarel, suchý pastel... môžem si kresliť a maľovať čo chcem, ale bez odbornej rady a pripomienok to nikdy nebude ono...
hanelie
03.09.08,09:02
môžeš navštevovať aj ZUŠ - na veku nezáleží :)
Bionda
03.09.08,09:45
Už dnes sa dá nájsť pár naozaj dobrých obchodíkov, kde sa dá kúpiť kvalitné uhlíky, farby.... všetko pre všetkých kleslenia a maľovania chtivých.
Moja dcéra teraz na strednej škole začala zas navštevovať ZUŠ - zhodnotila, že čo predtým chodila 7 rokov sa nenaučila toľko, čo sa za minulý rok. Vyučuje ich tam nejaký maliar a naozaj ju to momentálne "chytilo" hoci ju vraj riadne "trápi", ale sama dcéra vraví, že asi konečne bude vedieť ako- tak kresliť, vraj doteraz to nevedela ( a to chodila 7 rokov na výtvarnú:D) .
Takže je veľmi dôležité kto sa venuje a podľa toho vyzerá aj kvalita.
myrtus
09.09.08,14:45
ZUŠ som už vyskúšala. V triede s malými školáčikmi sme sedeli 4 dospelí, dostali sme do rúk ceruzku a : kreslite! Učiteľ vyšiel z triedy a mal zrejme iné starosti:-) Ak sa mám s učiteľom doťahovať a vyžadovať pozornosť, prestávam mať radosť z kreslenia. Dávam týmto za pravdu Bionde. Samozrejme, že viem, že nie na všetkých ZUŠ-kách to funguje takto...