zankazu
28.08.08,20:02
živnosť a podnikateľský účet
Ahojte,
trapi ma jedna otazocka, prosim Vas, hlavne tych kompetentnych,nech mi skusia odpovedat.
Zalozila som si zivnost od 2.9.08 ale kedze som student VS a pouzivat studentsky ucet,tak neviem ci si mam zalozit podnikatelsky???
Budem si uplatnovat pausalne vydavky je i v tomto pripade potrebny podnikatelsky ucet, alebo mozem pouzivat svoj studentsky ucet??,hm???
Diky, diky, diky
Daska
28.08.08,18:36
Nikdy sa ma nikto nepytal aky mam ucet ci podnikatelsky alebo aky. a pri pausalnych vydavkoch to ani nikto skumat nebude. Len si odkladaj vsetky vypisy z uctov, aj tie kde nemas prijem z podnikania a cislo toho uctu nahlas na DU
datacon
28.08.08,19:47
nenechaj sa zdierať bankami....kľudne používaj osobný účet. Ale pokiaľ podnikanie prerastie určitú mieru, povedzme že by si mal mesačne nad 100 pohybov podnikateľských na účte osobnom, doporučujem do toho účtu zainvestovať, už to bude asi jedno. Pokiaľ máš pár faktúr tak kľudne používaj osobný účet...
betka
29.08.08,10:20
Správa daní a poplatkov:

31/(5) Pri plnení svojej registračnej alebo oznamovacej povinnosti je daňový subjekt, ktorým je

a) fyzická osoba, povinný oznámiť meno, priezvisko, adresu trvalého pobytu, miesto podnikania, rodné číslo, identifikačné číslo organizácie, ak mu bolo pridelené, údaje osvedčujúce skutočnosti podľa odseku 1, čísla účtov vedených v bankách, na ktorých sú sústredené peňažné prostriedky z jeho podnikateľskej činnosti, údaje potrebné na určenie miestnej príslušnosti správcu dane, druhy daní, ktoré u neho prichádzajú do úvahy, ako aj svoje organizačné jednotky a predmet podnikateľskej činnosti, ktorý bude v prevažnej miere vykonávať; ak uvedie okrem miesta podnikania aj miesto, kde vykonáva podnikateľskú činnosť, vyznačí, kam sa majú doručovať písomnosti, ak sa miesto vykonávania podnikateľskej činnosti líši od miesta podnikania,

- sústredené PP môžu byť na akomkoľvek účte
zankazu
31.08.08,19:12
from:zankazu