Wotan
04.09.08,13:34
Pracujem ako SZCO pogramator. Mam roznych klientov, ale ako hlavny klient figuruje jedna firma, pre ktoru najcastejsie dodavam sluzby. Nas vztah sa riadi podla Rámcovej zmluvy o poskytovani sluzieb podla § 269 ods. 2 Obchodného zákonníka.

Otazka znie, ako mam presne vystavit fakturu? Nie som platca DPH, dotycna firma vsak je. Co vsetko musim uviest na fakture? Staci uviest napr.

programatorske sluzby cena, cena v EUR ? /DPH teda neuvadzam, kedze nie som platca/.

Alebo tam treba este odkazovat na nasu zmluvu, aby sa vylucila napr. zmluva o dielo /napr. pri dodani nejakeho software/.

Jedna sa mi hlavne o to, ci staci moje sluzby vseobecne pomenovat na fakture ako programatorske sluzby a ci este musi faktura obsahovat ine nalezitosti.
Filip Glasa
04.09.08,14:14
mala by obsahovať informáciu o tom že nie si platca DPH, iČO, DIČ, obchodné meno, sídlo, spôsob platby,

potom názov zakázky, rozsah hodín, číslo objednávky, alebo teda niečo podľa čoho sa dá identifikovať o akú zakázku z ich strany išlo.
Macy32
04.09.08,14:19
Máš nejaký softvér na faktúry? tam sa dá nastaviť že si neplatičom DPH. Samozrejme uvádzaš všetky údaje tvoje aj platiča.
Wotan
05.09.08,06:08
Kazdy mesiac v podstate robime zmluvu s firmou o poskytnuti sluzieb, kde su presne vymenovane konkretne sluzby za dany mesiac. Je aj tak potrebne na fakture vsetko rozpisovat? Tych projektov za kazdy mesiac je vela. Podla mna by stacilo uviest len programatorske sluzby...
luigi72
05.09.08,06:19
Ak robis kazdy mesiac (?) zmluvu s tou firmou o poskytnuti sluzieb, kde su presne vymenovane konkretne sluzby za dany mesiac, tak podla mna staci uviest na fakture, ze "Na zaklade zmluvy c.XXX zo dna xx.xx.xxx Vam fakturujem programatorske sluzby v celkovej sume XXXXX Sk / xxxx EUR"

+ samozrejme ostatne nalezitosti faktury (vid vyssie)
Wotan
05.09.08,06:47
Diky... ten otaznik za slovom kazdy mesiac si myslel, ze ci to nie je zavisla cinnost...?