Jurho
05.09.08,15:30
Prajem vsetkým pekný den.........
mám tu jeden problémik a zároveň pár otázok...
Som študent VŠ - a zakaždým cez skúškové - resp. v den skúšky mávam neskutočné problémy - môžem robiť čokoľvek - jesť hocičo, alebo nejesť nič....je to uplne jedno - vždy ráno mám črevné, resp. žalúdočné problémy...
zatial som to riešil len čiernym uhlím...... no je to len provizórne....
osobne si myslim, že to má aj niečo s psychikou - bo aj ked je to primitívna skúška, "vôbec sa toho nebojím", naučený som ......... aj tak to vždy vyzerá tak isto......
a určite si viete predstaviť, ako je to nepríjemné, ked máte hentaké problémy cez test.......
NEVIEM - kto má s niečím podobným skúsenosti - uvítal by som rady, resp - liečbu, lieky....... po doktoroch nemám náladu moc behať, tak ak viete o niečom voľnopredajnom.........
VDAKA !!!
arizona
05.09.08,14:10
So žalúdkom nie sú žarty! Nie je dobré si zanedbať bolesti,môže to viesť k oveľa závažnejšiemu ochoreniu.Nemusí to byť žalúdok, môže to byť aj pankreas,ktorý sa prejavuje podobnými bolesťami. Nájdi si čas na lekára, na podrobnejšie vyšetrenie, príp. si daj zobrať krv na vyšetrenie ,či vylúčenie heliobaketra pil.

Na chorý žalúdok ti môže pomôcť pitie napr. repíkového čaju,pár týždňov ráno asi pol hod. pred jedlom.
Proti "črevným" problémom čaj z dubovej kôry, alebo banány.
ola
05.09.08,14:21
...a samozrejme aj psychika a stres pred skúškou. Možno by pomohlo naučiť sa zopár relaxačných a upokojujúcich techník ako zvládať stres. Choroby väčšinou začínajú v našej nepokojnej psychike. Kde nie je zdravý duch, nie je ani zdravé telo, časom sa to vždy odrazí na našom zdraví.
Naše podvedomie je silný pán.
Skús si nájsť nejaké stránky o upokojujúcich a relaxačných technikách, možno to zčasti pomôže
motylik7
05.09.08,20:58