kolbasky
05.09.08,18:44
Zdravím, nevuem prečo ale z ničoho nič mi začalo pískať dnu v bedni v počítači.Akonáhle počítač začne pískať tak komp spomalí.Vopred ďakujem za radu.
Rozalka
05.09.08,18:49
Možno, že je ventilátor chladiča zanesený prachom. Ak áno, urýchlene treba vyčistiť, môže dôjsť k prehriatiu PC a k vážnym problémom.
Nie som odborník, ale sa mi to stalo tiež, preto to poznám.
Chobot
05.09.08,20:06
Zdravím, nevuem prečo ale z ničoho nič mi začalo pískať dnu v bedni v počítači.Akonáhle počítač začne pískať tak komp spomalí.Vopred ďakujem za radu.

Ak to nebude ten ventilátor, tak ďalšou pravdepodobnou vadou bude chybná nejaká súčiastka (nejaký tranzistor, kondenzátor - tie najčastejšie pískajú, alebo IO). V každom prípade to predpovedá, že s 50% pravdepodobnosťou ti odíde nejaký komponent.
kolbasky
06.09.08,17:52
Viete ono je to tak. Napríklad spustím nejakú hru ide mi trebárz 5.minút o.k. a potom mi začne v bedni niečo pískať v intervaloch a keď to píska tak to potom aj seká a nedá sa nič hrať.:mee:
Chobot
06.09.08,20:58
Viete ono je to tak. Napríklad spustím nejakú hru ide mi trebárz 5.minút o.k. a potom mi začne v bedni niečo pískať v intervaloch a keď to píska tak to potom aj seká a nedá sa nič hrať.:mee:

Bože, ide to z teba ako z chpatej deky. Keby si hneď na začiatku riadne popísal problém, mohli by sme presnejšie diagnostikovať chybu.

Aké je to pískanie? Je to systémové pískanie (ak štartuješ Windows, tak PC párkrát zapípa - je to taký istý piskot)? Alebo to píska, vysokým tónom a nedá sa počutím zistiť, odkiaľ to ide?

Robí to len pri určitej hre, alebo pri všetkých hrách? Robí to len pri hrách? Pri obyčanej práci s PC to nerobí? Je to prechodný stav? (po nejakom čase sa znovu rozbehne? Alebo treba potom reštartovať PC?