johny15
09.09.08,15:58
Dobry den,

narazil som na jeden projekt, kde si prenajimate domenu ( mesacne to stoji 10 USD ) a pod seba potom registrujete dalsich ludi do svojej "skupiny", ktory tiez maju svoju domenu. Takto sa pod seba registruju ludia a Vy dostavate za kazdeho do nejakej urovne mesacne 1 USD. Ak mate v skupine 50 ludi, je to 50 dolarov. Ide o to, ci by som toto mohol vykonavat bez zivnosti ( som student a mam 18 rokov ), ako by sa tento pasivny prijem zdanoval a podobne veci. Viete mi s tym niekto poradit? Ake su dalsie pravne zalezitosti, ktore sa tohto tykaju? Mate s niecim podobnym niekto skusenosti? Je to vobec legalne?

Dakujem a prajem pekny den
Zoltán Kovács
09.09.08,14:12
Dobry den,

narazil som na jeden projekt, kde si prenajimate domenu ( mesacne to stoji 10 USD ) a pod seba potom registrujete dalsich ludi do svojej "skupiny", ktory tiez maju svoju domenu. Takto sa pod seba registruju ludia a Vy dostavate za kazdeho do nejakej urovne mesacne 1 USD. Ak mate v skupine 50 ludi, je to 50 dolarov. Ide o to, ci by som toto mohol vykonavat bez zivnosti ( som student a mam 18 rokov ), ako by sa tento pasivny prijem zdanoval a podobne veci. Viete mi s tym niekto poradit? Ake su dalsie pravne zalezitosti, ktore sa tohto tykaju? Mate s niecim podobnym niekto skusenosti? Je to vobec legalne?

Dakujem a prajem pekny den

A aká je pointa tej registrácie? Čo z toho majú tí, ktorí sa zaregistrujú?
johny15
10.09.08,15:04
ide o to, za ja si zaregistrujem jednu domenu. Ked presvedcim dalsich ludi, ze je to dobry napad, zaregistruju si svoju domenu aj oni. Kazdy za svoju domenu plati 10 USD mesacne ( spolu s webhostingom ). Za kazdeho cloveka pod sebou a za cloveka pod nim a za dalsieho pod nim ( do niekolkej urovne ) dostanes 1 USD. Ked mas v skupine napr 100 ludi, mas pasivny zisk 90 USD mesacne.
V podstate ide o to, ze od tej spolocnosti, ktora tie domeny spravuje dostanes za kazdeho noveho zakaznika proviziu.