student51
13.09.08,19:48
Dobry den,

som student gymnazia, mam 18 rokov. Chcel by som zacat podnikat na zivnost. Este teraz pocas studia na gymnaziu a potom aj na vyske.
Co by to pre mna znamanalo? ( Velmi sa nevyznam v danovych a podobnych veciach. )
Ovplyvnilo by to nejako napr pridavky na deti ( davaju sa vobec po 18? )? Co vsetko by mi trebalo povybavovat po uradoch?
Zmenilo by sa nieco medzi mnou a skolou? Medzi mnou a rodicmi ( byvam s nimi )?

Oplatilo by sa mi vobec zacat zivnost? Co vsetko to obnasa?

Dakujem za odpovede ( dufam ze pomezeme aj inym studentom v podobnej situacii )

student15
liba2
14.09.08,04:54
student51
14.09.08,12:19
Dakujem za odpoved ( odkaz ).

Chcel by som vyskusat jeden multi-level marketingovy system. Mate s tym niekto skusenosti?

Ide o to, ze neviem ci sa mi oplati robit si zivnost, ked mi to nebude fungovat. Niekde som nasiel informaciu, ze zivnost netreba pokial rocny hruby prijem nepresiahne cca 80 000 ( ide uvadzali 40 000 ) a nejde o sustavnu cinnost.
Tento konkretny system je postaveny na odmene za kazdeho ziskaneho noveho zakaznika ( kazdy mesiac jeden dolar za kazdeho podo mnou ).
Poklada sa to za sustavnu cinnost ( ked mi bude odmena vyplacana kazdy mesiac, aj napriek tomu ze to po dvoch-troch mesiacoch aktivneho hladania necham tak, lebo budem spokojny s prijimom povedzme 20 dolarov mesacne? )

Kedy este nebudem potrebovat a kedy uz ano zivnost? Ako je to s danami, uradmi,... ?

Dakujem velmi pekne za odpovede a prajem pekny den
KEJKA
14.09.08,14:55
v zásade sa treba registrovať hneď, ked začneš vykonávať ekonomickú činnosť.
Do tých cca 45000 Sk ročný príjem nemusíš podávať DP.
Do takmer 100000 ročný príjem neplatíš odvody do SP.
student51
15.09.08,13:09
dakujem

v zásade sa treba registrovať hneď
to znamená, že je nejaká možnosť, aby som sa hneď neregistroval? Pokiaľ nedosiahnem nejaký príjem / dobu činnosti?