Fero11
19.09.08,12:15
Najprv sa ospravedlnujem, ale nenasiel som vhodnejsiu sekciu na moje otazky.

Presiel som z denneho na externe studium (dovod zdravotne problemy) a som nezamestnany. Najprv by som asi mal zajist na UP a zaevidovat sa, potom dalej by som sa mal asi hlasit na socialnom, aby som aspon nieco dostal, ale na uradoch my vzdy povedia len tak vseobecne. Na socialnom som sa pytal, ze naco mam narok, tak zato ze som externy nezamestnany student, tak nejakych 1900 + 1700+ nejakych 65. Od jedneho kamarata mam info, ze ak by som mu robil asistenta (pri reviznych kontrolach), tak mam narok od statu na cca 5000 Sk, ale potom by sa my asi zrusila ta davka v hmot. nudzi zo socialneho (ze vraj tych cca 5000 Sk dava stat len pol roka)
Tak tieto veci som sa dozvedel len nahodou. Vobec v tom neviem chodit. Vedel by my niekto pomoct, navrhnut este nejake ine riesenia, pretoze skolu si musim platit, tak aby som aspon na to mal.
Este som zabudol napisat, ze mam 28 a zijem s rodicmy v dome (isto bude urady zaujmat aj prijem rodicov), ale ja nechcem nic od rodicov, aj ked ma este podporuju a platia my vsetko co suvisi zo skolou, ale uz my je to trapne v takom veku aby ma podporovali rodicia
veronikasad
19.09.08,11:28
Najprv sa ospravedlnujem, ale nenasiel som vhodnejsiu sekciu na moje otazky.

Presiel som z denneho na externe studium (dovod zdravotne problemy) a som nezamestnany. Najprv by som asi mal zajist na UP a zaevidovat sa, potom dalej by som sa mal asi hlasit na socialnom, aby som aspon nieco dostal, ale na uradoch my vzdy povedia len tak vseobecne. Na socialnom som sa pytal, ze naco mam narok, tak zato ze som externy nezamestnany student, tak nejakych 1900 + 1700+ nejakych 65. Od jedneho kamarata mam info, ze ak by som mu robil asistenta (pri reviznych kontrolach), tak mam narok od statu na cca 5000 Sk, ale potom by sa my asi zrusila ta davka v hmot. nudzi zo socialneho (ze vraj tych cca 5000 Sk dava stat len pol roka)