monika306
03.10.08,07:02
ahojte, keď si nahodím do peň. denníka cez pokladňu PPD, tak mi ho automaticky očísluje ďalším číslom operácie, ak ho vytlačímtak tam to číslo zostáva, výpis z BÚ mi chodí raz mesačne a ak na konci mesiaca naúčtujem operácie 1)dá sa to nejako zoradiť
2) čo s tým por. číslom operácie, ktoré už je vytlačené na PPD (teoreticky ho dám zákazníkovi)
Som začiatočník, ďakujem
balunka
03.10.08,05:13
pred tlačením dokladov nájdeš v nastaveniach prečíslovanie dokladov,samo ti to automaticky prečísluje podľa dátumu
sway
03.10.08,05:15
ahojte, keď si nahodím do peň. denníka cez pokladňu PPD, tak mi ho automaticky očísluje ďalším číslom operácie, ak ho vytlačímtak tam to číslo zostáva, výpis z BÚ mi chodí raz mesačne a ak na konci mesiaca naúčtujem operácie 1)dá sa to nejako zoradiť
2) čo s tým por. číslom operácie, ktoré už je vytlačené na PPD (teoreticky ho dám zákazníkovi)
Som začiatočník, ďakujem

doklady si môžeš vytlačiť bez poradového čísla, - odklikni si pred tlačou X -ko pri: tlačiť položku "pod poradovým číslom v denníku";)
MAJKA1983
20.01.09,19:28
To prečíslovanie nie je také jednoduché, podľa príručky sa mi to nepodarilo, skúšala som už asi 8x a stále mi to neprečíslovalo podľa dátumu... pomôžte prosím...
sway
21.01.09,06:06
To prečíslovanie nie je také jednoduché, podľa príručky sa mi to nepodarilo, skúšala som už asi 8x a stále mi to neprečíslovalo podľa dátumu... pomôžte prosím...

postup :
zobraz si doklady ktoré chceš prečíslovať, tak že si ich odfiltruj, zaklikni si pokladnica a iba výdavky napríklad, budeš mať zobrazen iba výd.doklady na obrazovke, ideš na úpravy, na Pozor musíš dať Zotriediť podľa dátumu v roletke pod záložkou úpravy, tam ti zoradí podľa dátumu a potom daj prečísluj výdavkové PD zobrazí sa tabuľka, zadáš ako ich chceš prečíslovať a OK -;)
MAJKA1983
22.01.09,15:57
postup :