MonikaHaf
03.10.08,21:28
Zdravím, potrebujem radu ohľadom pripojenia môjho mobilu k počítaču. Mám nový mobil LG KF310 a vo výbave nebolo inštalačné CD, ani USB kábel pre pripojenie k počítaču. Takže mám problém si stiahnuť fotky, videá, hudbu z a do telefónu. Bolo mi povedané, že mobil s počítačom spojím prostredníctvom bluetooth, ak túto funkciu daný počítač má. Ako to zistím? Resp. ako "dostanem" bluetooth" do môjho počítača, aby som ho mohla spojiť s mobilom? Prepáčte, ak sa pýtam ako "blbá", ale v týchto veciach som laik laikov a vopred sa ospravedlňujem, ak tu už táto téma bola preberaná. Vďaka za rady a prajem pekný víkend, Monika H.
PS: A ešte by somsa chcela spýtať, či nepoznáte nejaký program na tvorbu vizitiek štandardných rozmerov? resp. či to zvládne WORD? Díky
robovi
03.10.08,19:47
Zdravím, potrebujem radu ohľadom pripojenia môjho mobilu k počítaču. Mám nový mobil LG KF310 a vo výbave nebolo inštalačné CD, ani USB kábel pre pripojenie k počítaču. Takže mám problém si stiahnuť fotky, videá, hudbu z a do telefónu. Bolo mi povedané, že mobil s počítačom spojím prostredníctvom bluetooth, ak túto funkciu daný počítač má. Ako to zistím? Resp. ako "dostanem" bluetooth" do môjho počítača, aby som ho mohla spojiť s mobilom? Prepáčte, ak sa pýtam ako "blbá", ale v týchto veciach som laik laikov a vopred sa ospravedlňujem, ak tu už táto téma bola preberaná. Vďaka za rady a prajem pekný víkend, Monika H.
PS: A ešte by somsa chcela spýtať, či nepoznáte nejaký program na tvorbu vizitiek štandardných rozmerov? resp. či to zvládne WORD? Díky

Zalezi od toho, aky mas pocitac.