janulicek34
04.10.08,10:02
Dobry den vam zelam! nakolko som tu nova tak mi prepacte ak som sa zaradila do zlej kategorie. Potrebovala by som radu, ako vsetci viete od januara sa meni poberanie rodicovskeho prispevku. ja som jedna z tych maminiak, ktora nevie ako a co bude dalej. Poberam rodicovsky prispevok, v novembri buduci rok bude mat syncek 3 rocky. Od minuleho roku t.j. od roku2007 pracujem ako osobna asistentka. uz som citala vela clankov,ale stale neviem ako to vlastne so mnou bude.ja pracujem na 5hodin. maleho si beriem so sebou cize nenechavam ho ani s babkou ani ho nedavam do zariadenia. chcela by som vediet ci budem rodicovsky prispevok poberat nadalej alebo ako to vlastne bude. dakujem velmi pekne za odpoved a prajem pekny den! jana
Chobot
04.10.08,08:46
Dobry den vam zelam! nakolko som tu nova tak mi prepacte ak som sa zaradila do zlej kategorie. Potrebovala by som radu, ako vsetci viete od januara sa meni poberanie rodicovskeho prispevku. ja som jedna z tych maminiak, ktora nevie ako a co bude dalej. Poberam rodicovsky prispevok, v novembri buduci rok bude mat syncek 3 rocky. Od minuleho roku t.j. od roku2007 pracujem ako osobna asistentka. uz som citala vela clankov,ale stale neviem ako to vlastne so mnou bude.ja pracujem na 5hodin. maleho si beriem so sebou cize nenechavam ho ani s babkou ani ho nedavam do zariadenia. chcela by som vediet ci budem rodicovsky prispevok poberat nadalej alebo ako to vlastne bude. dakujem velmi pekne za odpoved a prajem pekny den! jana

Rodičovský príspevok ti patrí do veku 3 rokov dieťaťa (pokiaľ nemá zhoršený zdravotný stav). O príspevok prídeš jedine v tom prípade, ak umiestníš dieťa do štátneho zariadenia - štátnej alebo obecnej škôlky. Takže kľudne môžeš pracovať, zarábať a môže ho kľudne varovať aj babka, len ho nesmieš dať do škôlky.
brčko
04.10.08,09:10
súhlasím s CHObotom,