jess
04.10.08,20:45
Ahojte, pred časom (rok) mi počítač sám vypol a už som ho nerozchodila, tak putoval do opravy a tam mi vymenili ventilátor. Odvtedy PC veľmi hučí a poslednú dobu mi to strašne ide na nervy, hučí riadne. Dnes som ho odzadu dôkladne povysávala, ale nepomohlo ani za máčny mak. Neviem teda, či sa mám pokúsiť ho ešte rozobrať a tak povysávať, či čo by s tým mohlo byť. Poradíte ?
cactus
04.10.08,19:24
znova vymeniť ventilátor.

Ja som som mala tiež predchádzajúci počítač, ktorý veľmi hučal, lenže mal malú skriňu a preto hučal, že nemal dosť priestoru. Teraz mám nový, síce ho trocha počujem, ale už to nie je ako predtým.
Ale majú aj tiché ventilátory, tak mi bolo v servise povedané. Nie som odborník na tieto hardwery, ale určite sa nájde niekto erudovaný, kto ti dobre poradí.
Stanislav 1975
04.10.08,19:26
Juuuuj, keď hučí pc to ešte nieje také zlé ako keď hučí manželka, chichi
Chobot
04.10.08,19:27
Ahojte, pred časom (rok) mi počítač sám vypol a už som ho nerozchodila, tak putoval do opravy a tam mi vymenili ventilátor. Odvtedy PC veľmi hučí a poslednú dobu mi to strašne ide na nervy, hučí riadne. Dnes som ho odzadu dôkladne povysávala, ale nepomohlo ani za máčny mak. Neviem teda, či sa mám pokúsiť ho ešte rozobrať a tak povysávať, či čo by s tým mohlo byť. Poradíte ?

Nepíšeš, čo spôsobuje hluk. Je to niektorý ventilátor chladenia? Ak áno, tak povysávanie nepomôže. Ak vieš, ktorý to je, treba kúpiť príslušný ventilátor s tichým chodom, potom PC nebude tak hučať. Pri oprave ti asi dali nejaký štandardný ventilátor - štandardné nie sú práve najtichšie.

Tu majú pekne široký výber ventilátorov (aj ja som už u nich zopár kúpil), ale nekupuj najlacnejší, lebo zase budeš tam, kde si. Pozri, ktorý je ako hlučný a tak vyberaj:

http://www.tntrade.sk/?cls=spresenttrees&strid=81
cactus
04.10.08,19:28
Juuuuj, keď hučí pc to ešte nieje také zlé ako keď hučí manželka, chichi
:confused::confused::confused: