suzanne2103
05.10.08,21:14
Dobrý večer, som študentka 3. ročníka denného štúdia a rada by som si založila živnosť za účelom podnikania. Chcela by som si otvoriť internetový obchod so zameraním na oblečenie dovezené z USA a UK. Vedel by mi niekto poradiť čo sa týka začiatkov? Vybaviť si živnostenský list, dať si urobiť stránku a doviesť tovar nie je problém, no rada by som vedela, či je potrebné registrovať názov obchodu aj v obchodnom registri a tiež ako postupovať pri prihlásení do ZP a SP, keďže som študentka a doteraz za mňa poistenie platil štát, resp. či ho budem musieť odteraz začať platiť. Rovnako by som sa chcela opýtať či vie niekto ako sa zdaňuje oblečenie z týchto dvoch krajín a či vôbec. Ďakujem veľmi pekne všetkým za rady.
Príroda
07.10.08,17:14
Tiež by ma zaujímalo, ako to je u študentov. V prvom rade môžem poradiť ísť sa zaregistrovať na daňový úrad a tiež do SP a ZP. Tam musia poradiť ako postupovať.
Máme podobný problém. Prosím, kto máte skúsenosti, poraďte. Študent začína pracovať na Zmluvu o sprostredkovaní v oblasti finančného poradenstva. Je študentom VŠ- denné štúdium. Prihlásil sa na daňovom úrade, na ZP- tam musí predložiť potvrdenie o návšteve školy, aby neplatil odvody. Musí sa v tomto prípade zaregistrovať aj na sociálnej poisťovni? Je potom povinný si podať aj daňové priznanie k dani z príjmov v budúcom roku? Potešíme sa každému príspevku, či rade. Vopred ďakujem!
veronikasad
07.10.08,17:19
Tiež by ma zaujímalo, ako to je u študentov. V prvom rade môžem poradiť ísť sa zaregistrovať na daňový úrad a tiež do SP a ZP. Tam musia poradiť ako postupovať.