Samun
13.10.08,17:16
momentalne pracujem ako zvarac co2 na zivnost mal by som zaujem vytvorit vlastnu strojarensku vyrobu odberatelov a zakaznikov by som mal aj svojich zamestnancou zvaracou,zamocnikov aj miesto vyroby by som mal iba kapital nemam to je ten hlavny problem potrebujem zvaracky pripravky sustruh noznice na plech to je dost ale navratnost je velmi rychly
misomiso
13.10.08,15:19
A co si sa chcel opytat?
Samun
13.10.08,15:27
aha ci sa da nejak dostat peniaze eurofondy a podobne alebo niejaky sukromny sektor vratilo by si do posledneho haliera alebo by som rucil stim co by som kupil
papadu
18.10.08,18:38
momentalne pracujem ako zvarac co2 na zivnost mal by som zaujem vytvorit vlastnu strojarensku vyrobu odberatelov a zakaznikov by som mal aj svojich zamestnancou zvaracou,zamocnikov aj miesto vyroby by som mal iba kapital nemam to je ten hlavny problem potrebujem zvaracky pripravky sustruh noznice na plech to je dost ale navratnost je velmi rychly
odkial si?
kabul
22.10.08,10:02
Pozri ak maš priestory, zamestnancov a odberateľov a si už živnostník teda máš príjem.....Prečo si nevezmeš požicku od banky na nákup strojov. Podla vsetkeho čo si tu napísal by si to mal hravo splatit.
Ozaj odkial si ? Južné slovensko ?
Danitsa
22.10.08,12:16
Ako podnikatel dostanes z fondov eu len 40 az 50 %, okrem toho az ked vsetko za vlastne peniaze nakupis, cize musis mat vlastny vklad...potom ti to mozno schvalia :-), realna je pozicka...treba si vsak zistit, ci ti banka nieco da, ked nemas dlhu podnikatelsku historiu, obrat sa na nadsme, ci je sanca...
marikabic
22.10.08,12:34
pre spresnenie nadsme ..... na stránke www-nadsme-sk, Programy pre podnikatelov, Úvery je mikropôžičkový program pre začínajúcich podnikateľov - aktuálny úrok je 6,25 % p.a.
vmsux
24.10.08,06:48