Maňuša
14.10.08,08:51
Mám zavírený USB kľúč, dá sa s tým niečo robiť ?
Chobot
14.10.08,07:05
Mám zavírený USB kľúč, dá sa s tým niečo robiť ?

Nie je nič jednoduchšie - dáš ho len naformátovať a je to.;)
feron
14.10.08,08:16
Čo znamená "Mám zavírený kľúč?", čo diagnostika, typ vírusu? Možno ho stačí prehnať cez klasickú diagnostiku a liečenie v bežnom antivíre.
Braňo
14.10.08,08:48
Ak by si napísal, aký vírus našlo, možno by sme Ti vedeli lepšie pomôcť.
kergulaan
14.10.08,08:50
zlezaradilmimotemy vyhoď ho :eek::mee:
Maňuša
14.10.08,15:51
Neviem, nezapamätala som si, čo tam bolo napísané a bojím sa ho dať do PC. A kde si ho mám dať naformatovať ? Som v tomto laik a ľúto mi je ho zahodiť... Ďakujem.
feron
14.10.08,16:11
Ak máš v PC nejaký antivírus (dúfam, že áno), tak tam kľúč vsuň, nič na ňom neotváraj a v ponuke antivírového programu zvoľ manuálnu kontrolu vymeniteľného média, tam potom vyber USB kľúč. Keďže nepíšeš typ antivíru, ťažko popísať presný postup, každý program má odlišnú terminológiu. Po skontrolovaní spusti liečbu, možno máš nastavené automatické liečenie pri diagnostike. Ak si neporadíš, tak napíš typ antivíru, alebo požiadaj o pomoc niekoho v okolí, kto ti s tým pomôže.
Fero11
14.10.08,17:03
Neviem, nezapamätala som si, čo tam bolo napísané a bojím sa ho dať do PC. A kde si ho mám dať naformatovať ? Som v tomto laik a ľúto mi je ho zahodiť... Ďakujem.
No to sa ti smeju, ze ho mas vyhodit ;)
usb kluc sa podla mna sprava ako externy HDD s usb rozhranim. Takze zasun kluc (ani nemusis mat antivirak) ak na nom neotvoris ziadny subor, nic sa nestane. (daj ho naformatovat)
Alebo zeby existoval aj nejaky autorunovy vir ??
chlap
14.10.08,20:43
....
Alebo zeby existoval aj nejaky autorunovy vir ??

Presne to je ten problém - presne také vírusy existujú (http://adamhlavacka.blog.sme.sk/c/157151/USB-kluce-a-virusy-Minulost.html). Ale aj na to je riešenie ... v článku.
kergulaan
15.10.08,07:37