Evelynka
12.05.05,09:23
Prosím vás, máte niekto skúsenosti s výkazom CASH FLOW v MRP Win? V novej verzii bola urobená úprava, ale nejak mi to nesedí.
Evelynka
12.05.05,13:48
Nikto nerobí CF v MRP? Asi máte pravdu, najlepšie je spoľahnúť sa sám na seba a nie na program...:)
lenkak
12.05.05,14:31
Pokiaľ ja viem, v najnovšej verzii nič nerobili s Cash Flow.
Evelynka
13.05.05,05:18
Pardon, bola to predošlá verzia -4.20 a teraz je 4.30. V MRP som CF ešte nerobila, ale volala som s programátorom, že už by to malo fungovať. V editácii výkazu som spustila novú inštalačnú štruktúru, ale s výsledkom som nebola spokojná. Zdalo sa mi to ešte horšie ako predtým.
lenkak
13.05.05,09:45
Tak zbadáš pri najnovšej verzii ako to bude fungovať, veľmi často robia v MRP také zmeny, ja konkrétne s CF nerobím, ale už viackrát som si všimla, že raz robia zostavy tak, človek si na ne zvykne a potom to zmenia. Ale čo už, dúfam, že to už bude OK.
Evelynka
13.05.05,10:35
Ďakujem za povzbudenie, kiež by si mala pravdu.
Ale musím uznať, že MRP urobilo v poslednom čase veľké pokroky.
lenkak
13.05.05,10:38
Nič iné im nezostáva, ak si chcú udržať zákazníkov, teraz je už veľká a tvrdá konkurencia.
Yvvetta
30.03.08,08:46
Priznávam sa nerozumiem ako zrobiť CASH FLOW. A už ani nemám času, kedy si to naštudovať. Robím v programe MRP. Myslíte si, že môžem si vytlačiť ich tlačivo, ktoré ponúkajú, priložiť k poznámkam a odovzdať ?
A ktorú metódu odporúčate : priamu - nepriamu ?
Yvvetta
30.03.08,10:24
Priznávam sa nerozumiem ako zrobiť CASH FLOW. A už ani nemám času, kedy si to naštudovať. Robím v programe MRP. Myslíte si, že môžem si vytlačiť ich tlačivo, ktoré ponúkajú, priložiť k poznámkam a odovzdať ?
A ktorú metódu odporúčate : priamu - nepriamu ?

N e v i e t e ? Sú dobré tlačivá z MRP (Cash Flow)?

A ešte jednu mám otázku :
Ak som minulý rok nerobila Cash Flow (nemala som povinnosť auditu), musím uvádzať v tlačive aj minulé obdobie ?
Yvvetta
31.03.08,06:57