kabaho
22.10.08,19:15
Ahojte
volám sa Katarína a potrebujem radu. Chcela by som začať podnikať v oblasti účtovníctva. Prišla som o zamestnanie a som vedená na úrade práce. Manžel síce pracuje ale to na vyžitie rodiny nestačí. Ešte k tomu študujem externe účtovníctvo a audítorstvo v Bratislave. Keď som stratila zamestnanie začala som chodiť od firmy k firme ale stále nič. Navyše prax v účtovníctve mám len 3 mesiace, účtovala som v programe POHODA, ale bavilo ma to. Preto stále rozmýšlam viac a viac o začatí účtovania na živnosť. Mám však obavy pretože bývam v okrese kde je miera nezamestnanosti dosť vysoká a účtovníkov je v dnešnej dobe dosť. Nepotrebujem veľké príjmy, stačí mi keby som mohla z toho slušne vyžiť zaplatiť byt,elektrinu, účty...........a hlavne odvody. Keďže nemám peniaze chcela by som využiť na začiatok príspevok z úradu práce ale je tam podmienka mať živnosť 2 roky. Určite by mi pomohol. Vie mi niekto poradiť koľko klientov by som asi potrebovala na začiatok aby som mohla vyžiť? Je múdre vziať príspevok alebo radšej nie? Dnes ma jedna pani-účtovníčka zarazila že by som musela mať aspoň 2 väčšie firmy aby som mohla začať podnikať v účtovníctve. Že je to skôr práca popri zamestnaní.
Každá rada mi je cenná.
Ďakujem
Dav
22.10.08,17:33