dommulka
26.10.08,16:21
Dobrý deň všetkým prajem...
mám takýto problém a chcela by som vás poprosiť o radu :
som študentka, bola som v lete v Anglicku a chcem sa opytat, ako sa tieto prijmy zdanuju...cela ciastka? alebo len nejaky zaklad?
mam okrem toho aj tu na Slovensku maly prijem.... robim na dohodu, ...len par korun mesacne..
dakujem za vase navrhy
veronikasad
26.10.08,15:30
Dobrý deň všetkým prajem...
mám takýto problém a chcela by som vás poprosiť o radu :
som študentka, bola som v lete v Anglicku a chcem sa opytat, ako sa tieto prijmy zdanuju...cela ciastka? alebo len nejaky zaklad?
mam okrem toho aj tu na Slovensku maly prijem.... robim na dohodu, ...len par korun mesacne..
dakujem za vase navrhy
Príjmy z Anglicka zdaňuješ spolu s príjmami zo SR,ak si mala zrazenú preddavkovú daň. Anglicko má metodu vyňatia príjmov.
Ak je tvoj príjem na Slovenku do 5 tis. SK a máš zrazenú zrážkovú daň, pri podaní DP ti DU tuto daň vráti.
Ľaľa
10.03.09,18:24