kaja211
27.10.08,09:34
Prajem pekný deň.
Som začiatočník v JU a potrebujem poradiť:
Klient mi poslal za tovar peniaze na účet,nakoľko sme sa nedohodli koľko mi 1.pošle. Na výpise z banky som zistil že napísal záloha na...... Ja mu teraz musím vystaviť faktúru na určitú sumu a tá je presne taká akú mi poslal takže nemusí nič doplácať. Čo s tým teraz môžem mu vystaviť faktúru na sumu ktorú mi uhradil na účet aj keď mám na výpise uvedené záloha....(on si myslel asi že to nebude stačiť.... a bol príjemne prekvapený)
2. druhá sa týka tiež banky vybral som z banky 60000 a zabudol som si vypítať potvrdenie od pracovníčky banky ... čo s tým ... stačí že bude bankový výpis?
Veľmi pekne ďakujem
AHA
27.10.08,11:30
Prajem pekný deň.
Som začiatočník v JU a potrebujem poradiť:
Klient mi poslal za tovar peniaze na účet,nakoľko sme sa nedohodli koľko mi 1.pošle. Na výpise z banky som zistil že napísal záloha na...... Ja mu teraz musím vystaviť faktúru na určitú sumu a tá je presne taká akú mi poslal takže nemusí nič doplácať. Čo s tým teraz môžem mu vystaviť faktúru na sumu ktorú mi uhradil na účet aj keď mám na výpise uvedené záloha....(on si myslel asi že to nebude stačiť.... a bol príjemne prekvapený)Vystavte len ostrú FA
2. druhá sa týka tiež banky vybral som z banky 60000 a zabudol som si vypítať potvrdenie od pracovníčky banky ... čo s tým ... stačí že bude bankový výpis? Stačí
Veľmi pekne ďakujem
Ak ste platcom DPH a na platbu ktorá bola prijatá nebude vystavená do 15 dní po jej úhrade FA tak budete musieť vystaviť FA na prijatú platbu ak nie ste platcom DPH tak sa Vás to netýka.
kaja211
27.10.08,11:40
ďakujem za radu veľmi ste mi pomohli.
nika.sum
07.01.09,11:37
Dobry den, ak platca DPH prijal zalohu na sluzbu, kt. vsak je mimo DPH, je tiez povinny vystavit fakturu do 15 dní, alebo to staci len po uskutocneni sluzby aj ked to bude o mesiac po prijati zalohy?
nika.sum
07.01.09,21:31