carmen-666
28.10.08,19:50
Ahojte poradcovia...
Prosim, nevie mi niekto poradit co by som mohla mat s PC ked sa po spusteni programu ARES sam od seba restartuje? Potom mi vyhadzuje tabulku: cinnosť systemu sa po vyznej chybe obnovila...
Virus nemam,aspon dufam - ak mozem doverovat AVG...
Dakujem
duves
28.10.08,20:04
Možno je chybna RAM-ka.
Musurko
28.10.08,21:49
skôr by som videl problém v operačnom systéme:)

Ak používas Windows, možno sa nainštalovala nejaká záplata ktorá koliduje s tebou spomínaným programom.

Tých dôvodov môže byť viac a myslím, že bez možnosti pozretia si počítača je veľmi ťažké určiť príčinu a nájsť riešenie.

Aký operačný systém používaš?
Neinštalovala si nejaký nový softvér resp. update operačného systému?
Ak máš zapnutý automatický update, tieto záplaty sa aplikujú automaticky.
carmen-666
29.10.08,08:18
Možno je chybna RAM-ka.
Neviem,asi bude najlepsie zajst za odbornikom...ja som absolutny laik,vobec sa nevyznam...dakujem za tip...
carmen-666
29.10.08,08:24
skôr by som videl problém v operačnom systéme:)

Ak používas Windows, možno sa nainštalovala nejaká záplata ktorá koliduje s tebou spomínaným programom.

Tých dôvodov môže byť viac a myslím, že bez možnosti pozretia si počítača je veľmi ťažké určiť príčinu a nájsť riešenie.

Aký operačný systém používaš?
Neinštalovala si nejaký nový softvér resp. update operačného systému?
Ak máš zapnutý automatický update, tieto záplaty sa aplikujú automaticky.

No,ide o to,ze len pred par dnami som si stiahla z netu novu verziu AVG (antiviru) a hned mi nasiel dva subory napadnute trojskym konom,dala som ich odstranit (oba mali koncovku .exe) nemoze byt chyba v tomto??? Totiz,prave od vtedy mi blbne PC ked spustim program ARES (na stahovanie hudby) Mozno by stacilo odstranit cely program - ARES,co ty na to??? Ked ho nespustim (ARES) tak PC funguje O.K. ale ak ho spustim,po desiatim minutach mi restartuje PC a vyhadzuje tabulky ze niektore subory boli tazko poskodene...
Stevo5
29.10.08,11:14