aughostino
31.10.08,12:54
Ak som temu zle zaradil tak sa na mna nehnevajte este sa tu len orientujem :)

Som študentom SŠ a cez letne prazdniny som mal autonehodu policia oznacila vinnika nehody mna a zacalo sa trestne stihanie za ublizenie na zdravi kedze ten pan bol PN 5 tyzdnov. Bol som na vysluchu a tam policajt do mojej vypovede napisal aj odvolanie. Neskor mi pravnik poradil ze lepsie by bolo priznat sa tak napisal priznanie a odoslal ho.

Lenze odvolanie prislo k prokuratorovi skor ako to priznanie a kedze to priznanie beru za bezpredmetne (na zaklade toho ze som sa este s poskodenym nevyrovnal ziada 28tisic 19tis ako rozdiel co mu neuhradila poistovna a 9tis ako usly zisk, ibaze nikto mi nedal vediet ze mu t omam zaplatit) tak bude sud.

chcem sa spytat co bude som mnou dalej kedze som student nemam a ziadny prijem. navyse chcem ist dalej studovat na VŠ :mee:
hanelie
31.10.08,12:20
napíš konkrétnejšie ako sa dopravná nehoda udiala
trochu ma mätie, načo bolo potrebné podávať priznanie, keď v zápisnici o dopravnej nehode si vypovedal / pravdepodobne pravdivo - dôkazy boli dostačujúce

Ty si majiteľ vozidla / máš uzatvorené PZP - / z ktorého by sa inak hradila celá čiastka
preboha
31.10.08,14:51
všetko, čo mu podľa zákona patrí, dostane od poisťovne, nemal by si platiť ani korunu, ak od Teba požaduje peniaze, postúp požiadavku na poisťovňu, oni mu to vysvetlia
aughostino
31.10.08,15:38