richardg
03.11.08,10:30
Ahojte všetci, viete my poradiť?Chcel by som začať s niečím podnikať, na začiatok len tak popri práci a potom naplno.Mám skúsenosti s riadením výroby, teraz som mometnálne vývojový technik, ale rozumiem sa všetkému, som taký všemajster:D.Všetko opravím, robím aj fušky(zváram všelijaké stojany, striekam aj spojlery alebo niečo také drobnejšia na autách)proste všetko.
Ďakujem za nápady
Black
03.11.08,10:29
Ahojte všetci, viete my poradiť?Chcel by som začať s niečím podnikať, na začiatok len tak popri práci a potom naplno.Mám skúsenosti s riadením výroby, teraz som mometnálne vývojový technik, ale rozumiem sa všetkému, som taký všemajster:D.Všetko opravím, robím aj fušky(zváram všelijaké stojany, striekam aj spojlery alebo niečo také drobnejšia na autách)proste všetko.
Ďakujem za nápady

Ťažko len tak z fleku. Skus mozno rozbehnut biznis ako zvarac a po čase sám uvidíš čo trh potrebuje. ;)
Chobot
03.11.08,10:41
Ahojte všetci, viete my poradiť?Chcel by som začať s niečím podnikať, na začiatok len tak popri práci a potom naplno.Mám skúsenosti s riadením výroby, teraz som mometnálne vývojový technik, ale rozumiem sa všetkému, som taký všemajster:D.Všetko opravím, robím aj fušky(zváram všelijaké stojany, striekam aj spojlery alebo niečo také drobnejšia na autách)proste všetko.
Ďakujem za nápady

Chcel by som ťa požiadať ešte o jednu vec - ak zakladáš tému, tak jej daj taký názov, ktorý aspoň stručne vystihuje podstatu otázky. Lebo skoro každý, ktorý sem dáva otázku potrebuje pomoc alebo poradiť. Keby to každý robil tak, potom by zoznam tém vyzeral asi takto:

Pomoc
Pomóc!!!
POMOC
Poraďte
Kto poradí?
Pomôžete?
Poraďte mi"
....

Ako si potom tí, ktorú chcú pomôcť majú vybrať, ktorá téma je pre nich relevantná?:rolleyes:
richardg
03.11.08,16:28
máš pravdu, ďakujem za pripomienku
richardg
03.11.08,16:28
ďakujem za nápad, takže už len musím porozmýšľať že čo...
Alex_M
03.11.08,20:31