maxmara
06.11.08,12:13
Dobrý deň,

potrebovala by som poradiť s týmto prehlásením ohľadom nároku na ubytovacie štipendium.
Som študentka dennej formy doktorandského štúdia, vek 28 rokov (slobodná).
Potrebujem si hlavne overiť, že do tohto prehlásenia sa už nezapočítavajú prijmi mojich rodičov a ani nezaopatrený súrodenec (študent VŠ, 21 rokov), len čistý môj príjem za minulý rok. A životné minimum v mojom prípade by tak malo činiť 5130 Sk.



Čestné prehlásenie


Ja, .........................................., rodné číslo ......................., bytom ............................, študent ......... ročníku prezenčnej formy štúdia, študijného programu ................................, uskutočňovaného na Univerzite ................, fakulte ........................, týmto čestne prehlasujem, že príjmy osôb spoločne so mnou posudzovaných podľa zákona č. 601/2003Z.z. o životnom minime., zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov (počet dospelých osôb takto posudzovaných ............., počet nezaopatrených detí takto posudzovaných ..........) činili v roku 2007 .................. Sk a nepresiahli tak .........-násobok životného minima s tým, že do týchto príjmov sa nezapočítavajú štipendiá poskytnuté v roku 2007 Univerzitou Karlovou v Prahe. Súčasne prehlasujem, že nie som vlastníkom nehnuteľného majetku ani hnuteľného majetku v hodnote presahujúcej 250 000 Kč alebo 330 000 Sk a moje majetkové pomery mi neumožňujú do plnej miery si hradiť náklady na bývanie.


Len pre doplnenie: Môj príjem v minulom roku bol asi do 40 000 Sk, preto predpokladám, že spadám do 1. kategórie typu štipendia - (b):

Stipendium na podporu ubytování na Univerzitì ........ existuje ve tøech kategoriích:


a)ubytovací stipendium - (sociální situace nad 2,4
násobek životního minima)

b)ubytovací stipendium ve zvýšené výmìøe 1.
kategorie - (sociální situace do 1,5 násobku
životního minima)

c)ubytovací stipendium ve zvýšené výmìøe 2.