Adkah
11.11.08,18:09
Ahojte Poradáci.
Som absolútný laik a učím sa na našej novostavbe. V týchto dňoch pracujú na našej novostavbe (byt) elektrikár a vodár. Môžete mi prosím napísať postup ako sa realizujú tieto práce? Viem, že elektricke káble aj s krabicami sa dávaju na holú stenu a vodovodné rúrky tiež. Staviteľ nám povedal, že na podlahu pôjde ešte poter asi 10 cm. Je v poriadku hrúbka?
Ďakujem za odpovede.
Braňo
11.11.08,17:50
a akú hrúbku máš v projekte?
Adkah
12.11.08,18:00
a akú hrúbku máš v projekte?

V projekte je 10 cm. Ale mňa zaujímalo, že či sa dáva aj hrubšia alebo tenšia ako máme v projekte. Alebo podľa čoho sa to určuje.
Adkah
03.03.09,18:04
Elektriku už máme hotovú. Voda sa dokončuje. Ešte sa dokončuje plyn a vykurovanie.
A tu mám jednu otázku. Ako sa rieši vykurovanie plynom, pokiaľ nie je vyriešené tzv. "stúpačkou"? Nám dávajú do bytu plynové rúry vedú cca 15 cm pod stropom zabudované v stene. Máme samostatné vykurovanie prietokovým plynovým kotlom. Zdá sa mi to zvláštne, preto chcem Všetkých poraďákov poprosiť ako to je, podľa najnovších pravidiel, noriem? Ako to je v praxi? A ešte čo znamená kombinované vykurovanie?

Pozn. Prosím, nepíšte mi že si to mám pozrieť v projekte, pretože ten nemám.

Ďakujem.
Adkah
04.03.09,19:48
Elektriku už máme hotovú. Voda sa dokončuje. Ešte sa dokončuje plyn a vykurovanie.
A tu mám jednu otázku. Ako sa rieši vykurovanie plynom, pokiaľ nie je vyriešené tzv. "stúpačkou"? Nám dávajú do bytu plynové rúry vedú cca 15 cm pod stropom zabudované v stene. Máme samostatné vykurovanie prietokovým plynovým kotlom. Zdá sa mi to zvláštne, preto chcem Všetkých poraďákov poprosiť ako to je, podľa najnovších pravidiel, noriem? Ako to je v praxi? A ešte čo znamená kombinované vykurovanie?

Pozn. Prosím, nepíšte mi že si to mám pozrieť v projekte, pretože ten nemám.

Ďakujem.

Prosím, poradí niekto?
Adkah
15.03.09,17:45