Nelasa
20.11.08,21:03
Dobrý deň.
Veľmi pekne prosím o radu ohľadne bakalárskej práce, tých ktorí si to už absolvovali alebo by mi vedeli poradiť. Študujem na VŠ. Som v 3. ročníku kedy treba tvoriť bakalársku prácu (BP). Tému som dostala pridelenú.
Je to "Poistná zmluva životného poistenia". Keďže v tejto oblasti nemám žiadne skúsenosti , hľadám čo by som ako neskúsený študent mohla v 3.kapitole práce riešiť, aký výskum bádanie vlastný prínos by som v danej téme mohla uskutočniť. Ako by bolo dobre takú prácu nasmerovať , kadiaľ sa uberať a ako získať informácie a či vlastne môže XY poisťovňa poskytovať vlastné údaje a data. Či bude ochota? Veľmi pekne prosím o rady. Je to pre mňa nočná mora. Ďakujem za každú inšpiráciu. Nela.
ekopo
20.11.08,20:07
Tu si hladala? link na referáty:

http://hladaj.atlas.sk/referaty/?phrase=%C5%BEivotn%C3%A9+poistenie

a každá poisťovna má svoju stránku, kde sú rôzne informácie
mlisa
21.11.08,07:58
na niektorych skolach byva dobrym zvykom mat pri pisani bakalarskych a diplomovych prac veduceho tejto prace, ktory by ti mal poradit na co sa zamerat, akym sposobom robit vyskum, pripadne ako ziskavat informacie. Nemas ho tiez?
Lianka
23.11.08,12:47
BP je skor na teoretickej urovni, aspon u nas sa to tak bralo - neocakavali ziadne velke vyskumy a pripadove studie. Ja som vo svojej BP ako tretiu kapitolu dala prakticky priklad.

Napada ma toto: Zadanie si mozes vymysliet - meno, vek, dlzku poistenia osoby, garantovany vynos, rocny vynos, rocne poplatky poistovni... Mozes dat viac alternativ prikladov podla povedzme dlzky poistnej doby, vysky poistnej sumy, alebo podla vysky splatok, ktory je ochotny/schopny dotycny platit... Niektore zmluvy su s indexaciou, ine bez - trebars aj taketo alternativne priklady mozes uviest.