hermionia
27.11.08,20:24
Dobry den,

kedze mam problem a uz neviem na koho by som sa obratila, tak by som Vas chcela poprosit o radu.
Ide o to, ze v mesiaci oktober som koncila u jedneho zamestnavatela a robila som ale jeden den aj u druheho zamestnavatela a u oboch som mala nedopatrenim podpisane vyhlasenie na uplatnenie nezdanitelnej casti a teraz neviem ako to doriesit a napravit.
Dakujem
Som studentkou VS :(
tinaM
27.11.08,19:44
Dobry den,

kedze mam problem a uz neviem na koho by som sa obratila, tak by som Vas chcela poprosit o radu.
Ide o to, ze v mesiaci oktober som koncila u jedneho zamestnavatela a robila som ale jeden den aj u druheho zamestnavatela a u oboch som mala nedopatrenim podpisane vyhlasenie na uplatnenie nezdanitelnej casti a teraz neviem ako to doriesit a napravit.
Dakujem
Som studentkou VS :(
Podáš si sama daňové priznanie k dani z príjmu za r.2008 a daň doplatíš.
Iné ma nenapadá.
Andyke
27.11.08,19:48
Nemusí podať daňové priznanie, posledného zamestnávateľa požiada o ročné zúčtovanie príjmov a daň sa doplatí.
tinaM
27.11.08,19:55
Nemusí podať daňové priznanie, posledného zamestnávateľa požiada o ročné zúčtovanie príjmov a daň sa doplatí.
... akebo takto sa to dá tiež.
hermionia
27.11.08,20:07
len pre moje spravne pochopenie Vasich rad, rocne zuctovanie si vyziadam az v roku 2009, ze?... a potom, ked tu dan zaplatim a moj prijem nepresiahne istu hranicu, aj tak mi tu dan nakoniec vratia?.. ci zle som to pochopila?..
tinaM
27.11.08,20:27
len pre moje spravne pochopenie Vasich rad, rocne zuctovanie si vyziadam az v roku 2009, ze?... a potom, ked tu dan zaplatim a moj prijem nepresiahne istu hranicu, aj tak mi tu dan nakoniec vratia?.. ci zle som to pochopila?..
Do 15.2.2009 požiadaš posledného zamestnávateľa o vykonanie roč.zúčtovania dane /je na to tlačivo/.
K nemu priložíš všetky potvrdenia o príjmoch od ostatných zamestnávateľov.