CrakeN
08.12.08,13:46
Otázka do pléna:

V roku 2007 som nemal absolvovanú preventívnu prehliadku, teraz v roku 2008 som bol a práve mi zistil stomatológ nejaké kazy. Zákroky však mám napísané až na január 2009. Bolo mi oznámené, že si to budem platiť z vlastného, avšak nie je mi celkom jasné, či to neplatí len na tento rok, keďže minulý som prehliadku nemal. Vie mi to niekto ozrejmiť?

P.S.: Som ešte študent a nemám 18 rokov, ako je to v tomto prípade?

Ďakujem.
syrik
08.12.08,12:50
No ja som to mala tak isto...v roku 2007 som nebola na prehliadke a tento rok som si ošetrenia zubov platila z vlastného vrecka...Tento rok mi urobil aj preventívnu prehliadku,to znamená,že budúci rok už mi bude ošetrenia preplácať poisťovňa...Myslím,že u Teba je to tak isto...
Dobroslava
16.12.08,10:17
Pekný deň, mám jeden problém:
Mám stomatológa, ktorý vypovedal zmluvy so všetkými poisťovňami. Robil mi nejaký úkon, za ktorý som zaplatil 2 000,-Sk. Chcem sa spýtať, či mám nárok si niečo z tejto sumy uplatniť u všeobecnej zdrav. poisťovne, keďže odvádzam ako SZČO pravidelné odvody, alebo sa na to vykašľať? Podľa môjho názoru VZP by mala preplácať niektoré zdravotné úkony, alebo sa mýlim? Prosím o rýchlu odpoveď.
syrik
16.12.08,10:48
Pekný deň, mám jeden problém:
Mám stomatológa, ktorý vypovedal zmluvy so všetkými poisťovňami. Robil mi nejaký úkon, za ktorý som zaplatil 2 000,-Sk. Chcem sa spýtať, či mám nárok si niečo z tejto sumy uplatniť u všeobecnej zdrav. poisťovne, keďže odvádzam ako SZČO pravidelné odvody, alebo sa na to vykašľať? Podľa môjho názoru VZP by mala preplácať niektoré zdravotné úkony, alebo sa mýlim? Prosím o rýchlu odpoveď.

Ja si myslím,že pokiaľ zdravotná poisťovňa nemá z,luvu so stomatológom, nie je povinná uhrádzať výkony...
BXLmiami
16.12.08,15:08
Pekný deň, mám jeden problém: