xristine
17.12.08,01:58
Dobry den., je tu niekto ,komu rodicia vybrali vysoku skolu, pricom ste chceli studovat nieco ine?

Ste radi, ze vas rodicia usmernili? lebo oni mozno lepsie vedia dieta nasmerovat.

lutovali ste, ze ste nesli studovat, co ste mali najradsej?
Martin Mocko
17.12.08,04:35
Dobry den., je tu niekto ,komu rodicia vybrali vysoku skolu, pricom ste chceli studovat nieco ine?

Ste radi, ze vas rodicia usmernili? lebo oni mozno lepsie vedia dieta nasmerovat.

lutovali ste, ze ste nesli studovat, co ste mali najradsej?

Mne osobne moji rodičia nevyberali školu vôbec. Rozhodol som sa sám a pracujem v obore, ktorý som si vybral.
Môjho brata trošku usmernili (skôr na podnet učiteľov na základnej škole). Chcel totiž vyštudovať 3ročné učilište - opravár el. prístrojov - slaboprúd. Nakoniec ho presvedčili na gympel. Teraz má za sebou matematicko-fyzikálnu fakultu UK, Phd. na Michiganskej univerzite a pracuje ako jadrový fyzik v USA...

To iba tak na príklad - že malé usmernenie niekedy nie je na škodu. Avšak mylné predstavy niektorých rodičov (že ja som právnik i môj syn musí byť právnik i keď má vzťah k lekárstvu) viac škodia ako pomôžu.
Stanislav 1975
17.12.08,09:19
Dobry den., je tu niekto ,komu rodicia vybrali vysoku skolu, pricom ste chceli studovat nieco ine?

Ste radi, ze vas rodicia usmernili? lebo oni mozno lepsie vedia dieta nasmerovat.

lutovali ste, ze ste nesli studovat, co ste mali najradsej?
Xristine, toto je velmi, ale velmi zlé-ja neviem, ale deti by mali isť študovať, to čo oni chcú a rodičia by v žiadnom prípade nemali rozhodovať za nich- ty tomu vravíš usmernenie, ja, že je to manipulácia- aby si Kristínka raz nebola nešťastná, že robíš to čo ťa nebaví!!!
Prosím ťa, kolko máš rokov, že za teba rozhodujú rodičia?
Ja osobne to nepovažujem za normálne...
Stanislav 1975
17.12.08,09:25