trillianka
02.01.09,13:35
Ahojte....
mam taky problem. Mam pocit, ze nam stavbari pokazili zakladovu dosku (platnu), ale nevyznam sa v tom, tak ak by sa nasiel niekto kto by vedel poradit.... :mee:
Posielam prezentaciu kde je to nafotene (jednym obrazkom sa to neda...).

Jedna sa o to, ze cast platne nad pivnicou ma podla mna tieto vady:
1. beton ma inu strukturu ako v strede (mimo pivnice) - vyzera to akokeby tam dali vyplach z miesacky
2. su tam 2x thliny a na jednom mieste videt zeleznu mriezku (cez jednu trhlinu dokonca presvita svetlo az do pivnice, takze je uplne durchom durch)
3. doska je nad pivnicou tak nerovna, ze sa tam drzi mlaka, ktora teraz zamrzla a je tam LAD.

Je toto este akceptovatelne?
Da sa to este opravit?


Dakujem za akekolvek rady.
Janka
Sedrik89
02.01.09,13:38
Nie som sice odborník, ale nevyzerá to dobre. Určite by som to dal firme opraviť.
elkibo
02.01.09,14:21
:eek: Uuuuu tak to je sila. Podla toho co som videl ten beton stiekol do tych betonovych tvarnic resp. vytiekol von vdaka velkej medzere. Ale aj podla toho obrazka ten beton ma nejaku inu farbu (tam ako je ta diera). To ze tam stoji voda to nie je problem, pojde na to este izolacia a poter - ten to vyrovna.
Kazdopadne by som si ja osobne privolal znalaca z odboru aby sa ku tomu vyjadril a aby pre istotu skotroloval aj kvalitu betonu. Na zaklade jeho odporucani by som pokracoval dalej.
Chobot
02.01.09,14:29
Ahojte....
mam taky problem. Mam pocit, ze nam stavbari pokazili zakladovu dosku (platnu), ale nevyznam sa v tom, tak ak by sa nasiel niekto kto by vedel poradit.... :mee:
Posielam prezentaciu kde je to nafotene (jednym obrazkom sa to neda...).

Jedna sa o to, ze cast platne nad pivnicou ma podla mna tieto vady:
1. beton ma inu strukturu ako v strede (mimo pivnice) - vyzera to akokeby tam dali vyplach z miesacky
2. su tam 2x thliny a na jednom mieste videt zeleznu mriezku (cez jednu trhlinu dokonca presvita svetlo az do pivnice, takze je uplne durchom durch)