selika
03.01.09,22:35
Ahojte, poprosila by som Vas o radu.
Pracujem ako opatrovateľka v Rakúsku, kde mám vybavenú rakúsku živnosť. Popri tom na Slovensku pracujem na polovičný pracovný úväzok. Poberám polovičný invalidný dôchodok. Daňové priznanie si podám v Rakúsku, ale aj na Slovensku. Chcem sa opýtať, aký typ daňového priznania použijem na Slovensku - typ A alebo typ B? Ďakujem pekne za odpovede.
selika
06.01.09,16:25
nevie nik poradiť?
ekopo
06.01.09,16:33
Ak použiješ typ "B" určite tým nič nepokazíš.
tetrisss
06.01.09,16:36
Pokial si tu ako zamestnanec, tak by som pouzila A.
tetrisss
06.01.09,16:58
Pozeram, ze sme ta riadne doporadili:D, ale ja som to pochopila, ze tu zdanujes ten polovicny prijem a v rakusku zivnost, takze tym padom by malo stacit tlacivo A. Pardon, ak sa mylim.
Katija
06.01.09,17:15
Ahojte, poprosila by som Vas o radu.
Pracujem ako opatrovateľka v Rakúsku, kde mám vybavenú rakúsku živnosť. Popri tom na Slovensku pracujem na polovičný pracovný úväzok. Poberám polovičný invalidný dôchodok. Daňové priznanie si podám v Rakúsku, ale aj na Slovensku. Chcem sa opýtať, aký typ daňového priznania použijem na Slovensku - typ A alebo typ B? Ďakujem pekne za odpovede.


nevie nik poradiť?

Nepovedala si či si dańovým rezidentom SR, alebo Rakúska.

1. Ak si rezidentom SR - priznávaš tu celosvetové príjmy a tak musíš použiť DPFO B.

2. Ak si rezidentom Rakúska - priznávaš tu len slovenské príjmy a použiješ DPFO A, prípadne ti urobí zamestnávateľ RZD.
__________________
Katija:):cool:
ekopo
06.01.09,17:25
Ak má polovičný pracovný úväzok v SR, tak je s najväčšou pravdepodobnosťou rezidentom SR, predpokladám, že tu má aj trvalý pobyt a aj sa tu zdržiava, má tu aj stredisko záujmov. Preto typ "B"
Katija
06.01.09,17:32
Ak má polovičný pracovný úväzok v SR, tak je s najväčšou pravdepodobnosťou rezidentom SR, predpokladám, že tu má aj trvalý pobyt a aj sa tu zdržiava, má tu aj stredisko záujmov. Preto typ "B"