katka121
13.01.09,14:49
Ahojte všetci, na túto stránku som sa dostala náhodou. Dnes som bola na internom a tam mi zistili že mám infekciu baktériou borelia. V poslednom čase mám pocit, že veľmi veľa zabúdam. Neviem či je to tým spôsobené. Mám 21 rokov a preto ma to vystrašilo či to nie je niečo vážne. Ten problém s pamäťou sa týka krátkodobej pamäte. Zabúdam že mám niečo spraviť, že mám ísť napr. zaplatiť niečo. Som študentka ale s učením nemám až také problémy. Môžete mi prosím niekto poradiť, či máte podobné problémy? Alebo či niekto má boreliu čo to znamená? Ďakujem moc krát. pa.
ekonella
13.01.09,14:03
Je potrebné dať si urobiť testy a začať sa čím skôr liečiť.Najdi si na internete nejaké články aby si bola v obraze. Ja mám tiež problémy,po preliečení mám stále vysoké hodnoty. Bola som na odbere krvi v BA. Neviem aké máš hodnoty, ale ak potrebuješ pošlem Ti adresu špeciálnej ambulancie v BA. Idem koncom febreuára na vyšetrenie, potom Ti napíšem viac.
arizona
13.01.09,16:14
Na pamäť sú výborné tabletky-selén a ginkoprim.Po pár týždňoch užívania urobiť pauzu a v prípade potreby využívať ďaľšie balenie.
durisovad
13.01.09,16:26
Pocula som, ze vyborne posobi PIRACETAM. Je to taka neskodna droga, aj lekari to pouzivaju, ked sa pripravuju na nejake skusky, napr, atestacie alebo velky doktorat.
mareko
13.01.09,17:18
Pocula som, ze vyborne posobi PIRACETAM. Je to taka neskodna droga, aj lekari to pouzivaju, ked sa pripravuju na nejake skusky, napr, atestacie alebo velky doktorat.


Tak na toto pozor, vedľajšie účinky sú depresia, nespavosť a pod!!! Pozri si napr.: http://www.zdravie.sk/sz/forum/510/0/72208/1-1/Piracetam-ake-ma-na-vas-ucinky.html a vygoogli si ďalšie info.....piracetam by som istotne neužívala a neriskovala.:mad:
pasuliatko
13.01.09,20:41
Na pamäť sú výborné tabletky-selén a ginkoprim.Po pár týždňoch užívania urobiť pauzu a v prípade potreby využívať ďaľšie balenie.