Streethawk
14.01.09,13:34
Dobry den vsetkym poradcom, mozno som nazov temy nezadal prave najpresnejsie, ale v tejto oblasti som skutocne laik preto sa zaroven ospravedlnujem vedeniu porady.
Chcel by som poradit co robit v mojom pripade, ide o to, ze som poziadal o zrusenie DDP poistenia, z toho vyplyva, ze mi strhnu 20% (pokuta) s celkovej nasetrenej sumy, to by este bolo OK, ale v pripade, ze som si za posledne 3 roky uplatnil ulavu na dani prave z tohto, musim to teraz vratit (zaplatit), chcem sa spytat ako to zrealizovat, co ktomu potrebujem atd..
Dane za mna odvadza moj zamestnavatel a aj vsetky "papierovacky" za mna robi zamestnavatel, ku mne sa uz dostane len hotove danove priznanie. Avsak v tomto pripade mi uctovnicka povedala, ze toto si musim vybavit sam na danovom urade, ostal som z toho trosku zmateny, neviem ako postupovat, aby som mal vsetko v poriadku a neurobil chybu.

Dufam, ze som vsetko vysvetlil, tak , aby to bolo pochopitelne, dakujem vopred za vas cas a uzitocne rady.

Peter
Tweety
14.01.09,12:38
Dobry den vsetkym poradcom, mozno som nazov temy nezadal prave najpresnejsie, ale v tejto oblasti som skutocne laik preto sa zaroven ospravedlnujem vedeniu porady.
Chcel by som poradit co robit v mojom pripade, ide o to, ze som poziadal o zrusenie DDP poistenia, z toho vyplyva, ze mi strhnu 20% (pokuta) s celkovej nasetrenej sumy, to by este bolo OK, ale v pripade, ze som si za posledne 3 roky uplatnil ulavu na dani prave z tohto, musim to teraz vratit (zaplatit), chcem sa spytat ako to zrealizovat, co ktomu potrebujem atd..
Dane za mna odvadza moj zamestnavatel a aj vsetky "papierovacky" za mna robi zamestnavatel, ku mne sa uz dostane len hotove danove priznanie. Avsak v tomto pripade mi uctovnicka povedala, ze toto si musim vybavit sam na danovom urade, ostal som z toho trosku zmateny, neviem ako postupovat, aby som mal vsetko v poriadku a neurobil chybu.