Marketing - Marketingové poradenstvo
Firmy sa potrebujú sústrediť na marketing, ktorý im doručí solídnu návratnosť na investíciách. V týchto časoch musíte byť opatrní, kde miniete peniaze. Je ľahké nedostať návratnosť na svojich investíciách a efektívne míňať peniaze, čo je presne to, čo nechcete práve teraz, keď sa snažíte nahrnúť stoh peňazí v hotovosti. Sústredíme sa na návratnosť na investíciách typu marketingu, typ správ marketingu pre volanie k akcii, ktorý sa stará o ...
25.10.11 Aktualizoval o 11:08 I. V. B.
Prieskum vašich klientov sa vám môže zdať nudný, ale je to jediná cesta, ako začať robiť v recesii progres . Práve ste si dali inzerát a ďalších 100 ľudí prišlo k dverám v prvý deň od zverejnenia reklamy. Váš marketing funguje – nezáležiac na tom či kúpili, alebo nekúpili váš výrobok, alebo službu. Môžete mať poľahky návštevnosť 100 ľudí a predať jednému z nich. Nemáte problém s marketingom, ale problém s predajom. Predtým, ako spustíte ...
25.10.11 Aktualizoval o 11:07 I. V. B.
Web Stratégia Ťahák (T-C-S-T) Pre Vás, veľmi užitočný zoznam s otázkami, ktoré by ste sa mali spýtať pred návrhom, alebo pretvorením svojej web stratégie. Trh, Ciele, Stratégie a Taktiky - v tomto poradí. TRH Kto je váš trh? Kto nie je váš trh? Kto je váš ideálny, hyper-responzívny potenciálny záujemca? Čo je HLAVNÝ PROBLÉM Vášho ideálneho záujemcu, ktorý vyriešite? Akú hodnotu kladie váš záujemca ...
25.10.11 Aktualizoval o 11:10 I. V. B.