Zavrieť

Porady

Upraviť

Hlavné

Pozrieť RSS kanál

Marketing - Marketingové poradenstvo

Marketing - Marketingové poradenstvo

  1. Volajte klientov k akcii

    by , 23.10.11 at 18:29 (Podnikanie Investovanie Marketing PR Webdesign Barter Joint Ventures)
    Firmy sa potrebujú sústrediť na marketing, ktorý im doručí solídnu návratnosť na investíciách. V týchto
    časoch musíte byť opatrní, kde miniete peniaze. Je ľahké nedostať návratnosť na svojich investíciách a efektívne míňať peniaze, čo je presne to, čo nechcete práve teraz, keď sa snažíte nahrnúť stoh peňazí v hotovosti.
    Sústredíme sa na návratnosť na investíciách typu marketingu, typ správ marketingu pre volanie k akcii, ktorý sa stará o ...

    25.10.11 Aktualizoval o 11:08 I. V. B.

    Categories
    Marketing - Marketingové poradenstvo , Podnikanie
  2. Urobte si prieskum u Vašich klientov.

    by , 23.10.11 at 17:24 (Podnikanie Investovanie Marketing PR Webdesign Barter Joint Ventures)
    Prieskum vašich klientov sa vám môže zdať nudný, ale je to jediná cesta, ako začať robiť v recesii progres .
    Práve ste si dali inzerát a ďalších 100 ľudí prišlo k dverám v prvý deň od zverejnenia reklamy. Váš marketing funguje – nezáležiac na tom či kúpili, alebo nekúpili váš výrobok, alebo službu. Môžete mať poľahky návštevnosť 100 ľudí a predať jednému z nich.
    Nemáte problém s marketingom, ale problém s predajom. Predtým, ako spustíte ...

    25.10.11 Aktualizoval o 11:07 I. V. B.

    Categories
    Marketing - Marketingové poradenstvo , Ako predávať , Podnikanie
  3. Web Stratégia - Internetový Marketing Ako na to

    by , 23.10.11 at 00:21 (Podnikanie Investovanie Marketing PR Webdesign Barter Joint Ventures)
    Web Stratégia Ťahák (T-C-S-T)

    Pre Vás, veľmi užitočný zoznam s otázkami, ktoré by ste sa mali spýtať pred návrhom, alebo pretvorením svojej web stratégie. Trh, Ciele, Stratégie a Taktiky - v tomto poradí.


    TRH

    Kto je váš trh?
    Kto nie je váš trh?
    Kto je váš ideálny, hyper-responzívny potenciálny záujemca?
    Čo je HLAVNÝ PROBLÉM Vášho ideálneho záujemcu, ktorý vyriešite?
    Akú hodnotu kladie váš záujemca
    ...