Cash-Flow
Môže byť často hodnotné, aby ste aspoň časť svojho predajného tímu motivovali províziami za to, že kupujúci zákazníci skutočne zaplatia v momente predaja. Malé firmy s predajcami často platia províziu za uskutočnený predaj, takže otočením tohto a platením provízie za skasírovaný predaj môžete zbadať, že váš tím vám zrazu pomáha zozbierať peniaze. Tím by mal byť taktiež motivovaný k participácii pri cash-flow manažmente, a to dohliadaním na ...
25.10.11 Aktualizoval o 11:08 I. V. B.
Potrebujete si určiť svoje podmienky pre obchod veľmi opatrne a jasne, takže vy a vaši klienti presne vedia na čom sú. Povedzte klientom presne, kedy majú platiť (na príklad 14 dní alebo 30 dní), vysvetlite ako majú platiť (na príklad, šek, bankový prevod, kreditná karta) a jasne stanovte dôsledky pre neplatenie. Nasledujúce klauzuly by mali byť súčasťou firemnej politiky obchodu: -Klauzula určujúca úrok v prípade, že nezaplatia na čas. -Klauzula, ...
25.10.11 Aktualizoval o 11:09 I. V. B.