Zavrieť

Porady

Upraviť

Hlavné

Pozrieť RSS kanál

Podnikanie Investovanie Marketing PR Webdesign Barter Joint Ventures

Web Stratégia - Internetový Marketing Ako na to

Hodnotenie:  hlasov2, 5.00 priemer.
by , 23.10.11 at 00:21 (1776 Videní)
Web Stratégia Ťahák (T-C-S-T)

Pre Vás, veľmi užitočný zoznam s otázkami, ktoré by ste sa mali spýtať pred návrhom, alebo pretvorením svojej web stratégie. Trh, Ciele, Stratégie a Taktiky - v tomto poradí.


TRH

Kto je váš trh?
Kto nie je váš trh?
Kto je váš ideálny, hyper-responzívny potenciálny záujemca?
Čo je HLAVNÝ PROBLÉM Vášho ideálneho záujemcu, ktorý vyriešite?
Akú hodnotu kladie váš záujemca pre vyriešenie jeho hlavného problému?
Môže si dovoliť zaplatiť tento problém?
Zaplatí vyriešenie tohto problému?
Môžete dosiahnuť na svoj trh efektívne vzhľadom na náklady?
Akú hodnotu má pre Vás klient pri prvej transakcii?
Akú hodnotu má váš klient počas jeho „životnosti nakupovania“?

Ako dlho trvá Váš predajný cyklus? (koľko dní od „predstavenia sa“ po „peniaze vo Vašom vrecku“)


CIELE

Čo špecificky chcete, aby vaša web stránka dosiahla?
Aké sú časové rozvrhy a rozpočet?
Môžete skrátiť svoj predajný cyklus?
Kde ste práve teraz?
Kde chcete byť?
Aká je „medzera“?

Odporučil by som štruktúrovať rozpočet na báze Náklady Za Akciu. Ak je jeden klient pre Vás hodný ˝500€ zisku, a jeden z piatich dopytov sa premení na klienta, potom Vaše maximálne dovolené náklady pre jeden „lead“ je 100€. Teraz viete na čo sa zameriavate a môžete podľa toho formulovať svoju stratégiu.


STRATÉGIA

Definícia stratégie: akčný plán zameraný na dosiahnutie vašich špecifických cieľov tak efektívne, ako sa len s dostupnými zdrojmi dá.

Prečo ste jedinečný a preferovaný oproti web stránkam vašich konkurentov, vzdialených iba o jeden klik?
Ako by mal vyzerať váš online marketingový lievik?
Ako s Vami komunikujú Vaši noví klienti ?
Akými krokmi potrebujú prejsť, aby sa stali Vašimi klientmi?
Ako môžete urobiť tento proces získavania klientov ľahkým, zábavným a s radosťou?
Ako držíte ZLÝCH záujemcov od prepchania predajného procesu?
Ako posilníte iba ideálnych klientov pre výber Vašej firmy?
Ako budujete a staráte sa o vzťahy so záujemcami a klientmi?
Čo robíte po skončení predaja?
Čo urobíte pre dosiahnutie z každej možnosti a nepremenenej príležitosti čo najviac ?


TAKTIKY

Rozumiete svojmu trhu, máte úplne jasné ciele a formu stratégie na mieste. Teraz budeme hovoriť o taktikách - nástroje a metódy, ktoré použijete na dosiahnutie svojich cieľov.

Keď prichádza ku generovaniu záujmu na webe, tak sú tu dva komponenty na zváženie: premávka a konverzia.

Väčšina marketérov hovorí veľa o premávke, ale taktiež potrebujete premeniť túto premávku na eurá. Čím lepší ste v premenení premávky, tým viac zdrojov premávky môžete so ziskom použiť k dosiahnutiu väčšieho množstva predaja, ktorého vygenerujete.

Takže, ako vyzerá väčšina vysoko-výkonného procesu získavania záujmu o Vaše služby online? Pre väčšinu Vašich klientov to zahŕňa kombináciu:


¨ Pay-Per-Click reklama (primárne Google AdWords)
¨ Opt-in strany pre zachytenie email adresy a kontaktných údajov potenciálnych klientov
¨ Email autorespondéry pre následovanie a obhospodarovanie budúcich vzťahov so záujemcami
¨ Strany s predajnými listami navrhnuté k motivácii a špecifickej akcii (napr. dopyt, alebo nákup)
¨ Pridané metódy pre generovanie premávky (napr. SEO) rozmiestnené strategicky, akonáhle je proces pojazdný.

Reakcie