by , 23.10.11 at 17:24 (950 Videní)
Prieskum vašich klientov sa vám môže zdať nudný, ale je to jediná cesta, ako začať robiť v recesii progres .
Práve ste si dali inzerát a ďalších 100 ľudí prišlo k dverám v prvý deň od zverejnenia reklamy. Váš marketing funguje – nezáležiac na tom či kúpili, alebo nekúpili váš výrobok, alebo službu. Môžete mať poľahky návštevnosť 100 ľudí a predať jednému z nich.
Nemáte problém s marketingom, ale problém s predajom. Predtým, ako spustíte túto reklamu opäť, potrebujete dať do vyššej rýchlosti svoje predajné techniky, inak dosiahnete rovnaké výsledky opäť a opäť. Marketing fungoval, vy a/alebo kolegovia nie.
Opačnou situáciou je, keď ste mali návštevnosť 10 ľudí a predali ste ôsmim z nich. Tu nie je nič zlé s vašim predajom alebo zručnosťami v službách – ale marketing nebol ten najlepší. Merajte, merajte, merajte – takže viete kde investovať pre budúce kampane v marketingu.