Zavrieť

Porady

Upraviť

Hlavné

„Ako Byť Úspešný vo Vlastnom Podnikaní“
Členom od 21.10.11
Odpovede 47
Otázky
Posledná návšteva 29.07.14 16:45

„Ako Byť Úspešný vo Vlastnom Podnikaní“ I. V. B. je offline (nepripojený)

avatar
Ing. Ľuboš Otčenáš
Produkt Dizajn
Zistite ako získať momentum zo svojej rodinnej značky pre maximálne zisky (aj proti agresívnej a zazobanej „korporátnej“ konkurencii)! Dohodnite si ZDARMA Diagnostiku Firmy
www.ivb.sk
Tab Content
Verejné odkazy
O mne
Blog

2 Odkazy a pochvaly

  1. -
  2. Prajem Vam pekny den.Chcel by som sa Vas ako specialistov opytat na moju problematiku:Chcel by som umiestnit auto-vonu na trh.Vonny stromcek by som si aj z potlacou nechal vyrobit a eseciu by som dodal ja! Problemom sa mi stala vec,ze neviem čo všetko,ake povolenia by som potreboval na to aby som svoj produkt mohol umiestnit do obchodneho retazca(slovnaft,shell,tesco atd..) potrebujem virobok atestovat?ake dalsiepovolenia potrebujem ? Za vas cas a radu vam Velmi dakujem!
Odkazy od 1 po 2 z 2celkove
I. V. B.

Základné informácie

I. V. B.
Kto som?:
Podnikateľ
Odkiaľ som:
Slovakia
Zamestnanie - predvolené:
podnikateľ-konateľ, riaditeľ
Krajina:
SK
Firmy
Firma:
áno
Názov:
„Ako Byť Úspešný vo Vlastnom Podnikaní“
Stručný popis činnosti:
Zistite ako získať momentum zo svojej rodinnej značky pre maximálne zisky (aj proti agresívnej a zazobanej „korporátnej“ konkurencii)! Dohodnite si ZDARMA Diagnostiku Firmy
Pozícia vo firme:
Produkt Dizajn
Web stránka:
www.ivb.sk
Zástupca firmy:
Ing. Ľuboš Otčenáš

Kontakt


Táto stránka
https://www.porada.sk/member.php?u=250013
Instant Messaging

Send an Instant Message to I. V. B. Using...

Štatistika


Spolu príspevkov
Spolu príspevkov
47
Príspevkov na deň
0.01
Odkazy a pochvaly
Počet odkazov
2
Ostatné odkazy
29.07.14 16:17
Všeobecné informácie
Posledná návšteva
29.07.14 16:45
Členom od
21.10.11
Pozrieť užívateľov blog

Ostatné články

Volajte klientov k akcii

Pridané blog.php?u=250013&s=ededaf9830eb5d46da2b820f2f3b4711 o I. V. B. od 19:29
Firmy sa potrebujú sústrediť na marketing, ktorý im doručí solídnu návratnosť na investíciách. V týchto
časoch musíte byť opatrní, kde miniete peniaze. Je ľahké nedostať návratnosť na svojich investíciách a efektívne míňať peniaze, čo je presne to, čo nechcete práve teraz, keď sa snažíte nahrnúť stoh peňazí v hotovosti.
Sústredíme sa na návratnosť na investíciách typu marketingu, typ správ marketingu pre volanie k akcii, ktorý sa stará o

Čítaj ďalej...

25.10.11 Aktualizoval o 12:08 I. V. B.

Categories
Marketing - Marketingové poradenstvo , Podnikanie

Zabezpečte, aby vám vaši zamestnanci priniesli od zákazníkov Cash

Pridané blog.php?u=250013&s=ededaf9830eb5d46da2b820f2f3b4711 o I. V. B. od 19:05
Môže byť často hodnotné, aby ste aspoň časť svojho predajného tímu motivovali províziami za to, že kupujúci zákazníci skutočne zaplatia v momente predaja.
Malé firmy s predajcami často platia províziu za uskutočnený predaj, takže otočením tohto a platením provízie za skasírovaný predaj môžete zbadať, že váš tím vám zrazu pomáha zozbierať peniaze.
Tím by mal byť taktiež motivovaný k participácii pri cash-flow manažmente, a to dohliadaním na

Čítaj ďalej...

25.10.11 Aktualizoval o 12:08 I. V. B.

Categories
Riadenie ľudí , Cash-Flow , Podnikanie

Zaveďte si svoje obchodné podmienky

Pridané blog.php?u=250013&s=ededaf9830eb5d46da2b820f2f3b4711 o I. V. B. od 18:47
Potrebujete si určiť svoje podmienky pre obchod veľmi opatrne a jasne, takže vy a vaši klienti presne vedia na čom sú. Povedzte klientom presne, kedy majú platiť (na príklad 14 dní alebo 30 dní), vysvetlite ako majú platiť (na príklad, šek, bankový prevod, kreditná karta) a jasne stanovte dôsledky pre neplatenie.
Nasledujúce klauzuly by mali byť súčasťou firemnej politiky obchodu:

-Klauzula určujúca úrok v prípade, že nezaplatia na čas.
-Klauzula,

Čítaj ďalej...

25.10.11 Aktualizoval o 12:09 I. V. B.

Categories
Cash-Flow , Podnikanie

Urobte si prieskum u Vašich klientov.

Pridané blog.php?u=250013&s=ededaf9830eb5d46da2b820f2f3b4711 o I. V. B. od 18:24
Prieskum vašich klientov sa vám môže zdať nudný, ale je to jediná cesta, ako začať robiť v recesii progres .
Práve ste si dali inzerát a ďalších 100 ľudí prišlo k dverám v prvý deň od zverejnenia reklamy. Váš marketing funguje – nezáležiac na tom či kúpili, alebo nekúpili váš výrobok, alebo službu. Môžete mať poľahky návštevnosť 100 ľudí a predať jednému z nich.
Nemáte problém s marketingom, ale problém s predajom. Predtým, ako spustíte

Čítaj ďalej...

25.10.11 Aktualizoval o 12:07 I. V. B.

Categories
Marketing - Marketingové poradenstvo , Ako predávať , Podnikanie

Web Stratégia - Internetový Marketing Ako na to

Pridané blog.php?u=250013&s=ededaf9830eb5d46da2b820f2f3b4711 o I. V. B. od 01:21
Web Stratégia Ťahák (T-C-S-T)

Pre Vás, veľmi užitočný zoznam s otázkami, ktoré by ste sa mali spýtať pred návrhom, alebo pretvorením svojej web stratégie. Trh, Ciele, Stratégie a Taktiky - v tomto poradí.


TRH

Kto je váš trh?
Kto nie je váš trh?
Kto je váš ideálny, hyper-responzívny potenciálny záujemca?
Čo je HLAVNÝ PROBLÉM Vášho ideálneho záujemcu, ktorý vyriešite?
Akú hodnotu kladie váš záujemca

Čítaj ďalej...