Zavrieť

Porady

Daňové priznanie - študent

Ahojte,
ja sa chcem opýtať, ako je to s daňou pri študentoch.
Som študentka, a brigádujem v jednej firme.
No s tým vrátením daní mi to každý hovorí inak, ja keĎ som si ho minulý rok podávala, tak mi sestra vysvetľovala, že to musím zarobiť určitú čiastku, aby mi mohli čosi vrátiť. Iná kamarátka zas vravela, že zarobila len 3000 a aj tak jej čosika vrátili,. Tak ako to vlastne je?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mysimis je offline (nepripojený) mysimis

    obyčajný človiečik mysimis
    Od firmy v ktorej máš spísanú dohodu Ti vydajú potvrdenie o príjme zo závislej činnosti, kde budeš mať napísané koľko si zarobila, tiež tam budeš mať výšku zrazenej dane a na základe tohot potvrdenia si podáš daňové priznanie typu A, v ktorom doplníš všetky uvedené sumy a uplatníš si nezdaniteľnú položku vo výške 4025,70€.

    JarkaL je offline (nepripojený) JarkaL

    JarkaL
    V podstate je to tak, že DU Ti vráti daň, pokiaľ je to viac ako čosi cez 3€ (predtým 100,- SK). Ak Ti vychádza menší preplatok, tak DP nepodávaj.

    Ice dive je offline (nepripojený) Ice dive

    Ice dive
    mysimis Pozri príspevok