Zavrieť

Porady

Zníženie straty...

Dobrý deň, čo by ste mi poradili?

Firme vychádza strata, ktorú si šéf nechce dať vysvetliť ani pripustiť, keď som mu ako laikovi dala do excelu náklady + výnosy za rok 2009, tak sa mu otvorili oči a teraz rozmýšľa, ako by sa ju dalo ponížiť.

Totiž, firma sa rozdeľovala a od starej firmy mu ostali 2 nákladné autá, ktoré táto nová firma nemá ani v majetku, nemá na to ani kúpnu zmluvu, nič...jednoducho má autá, ktoré sa mali predať v roku 2009, ale nestalo sa tak. Dajú sa tieto autá, nejako naúčtovať a tak ponížiť stratu? Hodnota aút, ak by sa predali by bola cca 90.000,- EUR. Rozmýšľam ako to dostať do majetku, tie autá sa opravovali už v novej firme, kupoval sa na nich aj materiál...len žiaľ ostali akoby na sklade.

Napadne Vás niečo?

Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivana184 je offline (nepripojený) ivana184

    ivana184
    Super, takže zhrnutie:
    - zaradím 31.12.2009 022/384
    - vyrátam mesačný účtovný odpis 551/082 (pripočítateľná položka k základu dane)
    - rozpustím 384/648 vo výške mesačného odpisu (odpočítateľná položka)
    - nárok na daňový odpis nie je podľa § 23 ZDP

    Súhlas?

    IvoM je offline (nepripojený) IvoM

    IvoM