Zavrieť

Porady

Dlzoba

Dobry den prajem. Ziadam o odpoved vo veci jednej otazky. Kamarat mi dlzi peniaze, pricom sa nejedna o velku sumu penazi, no tu ide o to ,ze svoje peniaze nemam ako dostat spat, lebo v termine v ktorom mi ich mal vratit sa neozyval. A nadalej nereaguje na moje telefonaty, pricom spominana situacia trva uz asi 2 mesiace. Prosim poradte mi ako by som mohol pravne vymahat svoje peniaze ,pripadne ziadam o poskytnutie riesenia vystrazneho typu, nieco v takom zmysle ,aby mu napr. prisiel domov papier od policie pripadne nieco podobne, pretoze zije so svojimi rodicmi, a mozno by to pomohlo urychlit vratenie mojich penazi. Spominany clovek pracuje ako poistovak pre firmu Alianz, ak by to nejako pomohlo. Dakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Najskor si vyjasnime, ci si s kamaratom podpisal zmluvu o pozicke, kde je definovane, ze kolko si mu pozical a dokedy ti to ma vratit ....

    Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

    Stanislav 1975
    Wolfik89 Pozri príspevok