Zavrieť

Porady

Je to práca na čierno?

Ahojte, prosím vás, ja by som sa chcela opýtať, čo si myslíte, ak ma kamarát zavolal pomôcť mu v práci, kde on pracuje na živnosť, napr. umyť schody, s ktorými mu ja pomôžem, a on mi za to dá nejaké peniaze, je to práca na čierno? pýtala som sa na UPSVAR, ohľadom práce u kamaráta, tak mi povedali, že má ma nahlásiť na sociálku, a za rok môžem u neho zarobiť max 320 eur, ale ja sa pýtam preto, lebo mi to príde tak, že ak by som tak isto pomohla v rodine, že napr. by som pomohla príbuznému, ktorý pracuje ako upratovač niečo pomôcť upratať, alebo ak by som napr. niekomu pomohla vyplniť daň. priznanie a on mi dá za to nejaké peniaze, a pritom je príbuzný, tak to nie je oficiálne, ale chcela by som vedieť váš názor. Ďakujem vám všetkým za všetky odpovede.
Usporiadat
Xanti Xanti

Xanti je offline (nepripojený) Xanti

Ano je to práca na čierno,
kamarát nie je rodina, a ty nemáš dôchodkové poistenie... ide o prácu na čierno.
1 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

je rozdiel, či vypomáhaš rodinnému príslušníkovi, alebo v podstate cudzej osobe.
0 0
Janina12 Janina12

Janina12 je offline (nepripojený) Janina12

aha, aj keď tú osobu dosť dobre poznám? ďakujem.
0 0
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety

Janina12 Pozri príspevok
aha, aj keď tú osobu dosť dobre poznám? ďakujem.
Aj.
0 0
Janina12 Janina12

Janina12 je offline (nepripojený) Janina12

uhm, a aký je v tom rozdiel?
0 0
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety

Janina12 Pozri príspevok
uhm, a aký je v tom rozdiel?
V čom? Furt je to práca načierno. Nie je to o tom, či ju poznáš menej, alebo viac.
0 0
Xanti Xanti

Xanti je offline (nepripojený) Xanti

Janina12 Pozri príspevok
aha, aj keď tú osobu dosť dobre poznám? ďakujem.