Zavrieť

Porady

Verejné obstarávanie

Dobrý deň,
som začiatočník v oblasti verejného obstarávania, nie som odborne spôsobilá osoba. Zaujímalo by ma, či mi vie niekto vysvetliť , či je možné a či je to správne obstarávať napr. mäso , čistiace prostriedky a pod. podľa jedného druhu- tzn. urobiť zákazku s nízkou hodnotou na mäso : hydina zvlášť, bravčové zvlášť , hovädzie - tiež nové VO. Nie je to rozdelenie predmetu zákazky? Podľa CPV (každý druh napr. mäsa má svoje CPV), čiže podľa toho je možné urobiť ,aj ked to je pracné, na každý druh mäsa (nielen na mäso) VO?

A ešte otázka:
Podľa zákona zmluvu je možné uzavrieť najskôr 16 ty deň odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk všetkým uchádzačom. Týka sa to všetkých zmlúv? Aj zmlúv pri zákazkach s nízkou hodnotou??? Ja si myslím, že áno, ale bola som inštruovaná, že pri zákazkach s nízkou hodnotou to neplatí.

a ako si vysvetliť :
Lehota na predkladanie ponúk je najmenej

b) 30 dní odo dňa odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania publikačnému úradu, ak verejný obstarávateľ uverejnil predbežné oznámenie najskôr 12 mesiacov a najneskôr 52 dní pred dňom odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania; lehota na predkladanie ponúk nesmie byť kratšia ako 22 dní.

Takže to znamená, že lehota sa môže pohybovať medzi 22 - 30 dňami???

Bola by som veľmi vďačná, keby sa našiel niekto, kto je odborníkom a vysvetlil mi to.
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤