Zavrieť

Porady

Denný študent + SZČO + "300" brigád za rok a je z toho guláš

Chcela by som poprosiť o radu. Preguglovala som celú Vašu poradu, ale bez tak som z toho jeleň aj srnka aj iné. Rok 2011 som bola dennou študentkou. Od januára do marca som pracovala ako SZČO + som brigádovala, ale príjem mi za mesiac marec prišiel ešte v apríli a teda neviem, že čo pre potreby SP dať, že koľko mesiacov som vlastne robila, či 3 a či 4. A momentálne v daňovom papieriku vypĺňam oddiel VI. a dostala som sa k výdavkom. Na koľko som za mesiace 1 - 3 bola síce poistenec štátu, zdravotné som si musela ako SZČO zaplatiť a teda by ma zaujímalo, či si ho môžem dať do výdavkov + k paušálnym vydávkom a čo vlastne zaškrtnúť z tých 3 okienok, či ods. 3, či odsek 1 a 2.. Navyše ani neviem, či je potrebné také niečo ako zaplatené poistné vypĺňať, keď mi je jedno či to základ dane zníži, pretože daň aj tak platiť nebudem. Najradšej by som to vynechala, ale neviem ako potom pri RZZP, či nenastane prúser, že som to v DP nepriznala alebo niečo pod.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    5sashy je offline (nepripojený) 5sashy

    5sashy
    zk24 Pozri príspevok
    Ahojte,

    z toho §13 v Zákone o Zdravotnom poistení som už taka zmätená že neverím ani sama sebe....

    prosím vás...