Zavrieť

Porady

Môže externý študent SŠ pracovat na dohodu?

Viete mi niekto poradiť ako je to keď som externý študent na strednej škole? Mám nárok na to pracovať na dohodu pre študenta? Pretože všade sa píše že takáto dohoda sa ruší pre externého študenta vysokej školy. O externých študentoch strednej školy sa nikde nič nepíše. Ďakujem
Naposledy upravil arizona : 12.04.13 at 16:08
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Melnick je offline (nepripojený) Melnick

    človek čo opustil Poradu. Melnick
    lucaslucia Pozri príspevok
    Viete mi niekto poradiť ako je to keď som externý študent na strednej škole? Mám nárok na to pracovať na dohodu pre študenta? Pretože všade sa píše že takáto dohoda sa ruší pre externého študenta vysokej školy. O externých študentoch strednej školy sa nikde nič nepíše. Ďakujem
    Dohodu o BPŠ môže vykonávať iba študent denného štúdia. Ty ale môžeš vykonávať iný typ dohody.

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Melnick Pozri príspevok
    Dohodu o BPŠ môže vykonávať iba študent denného štúdia. Ty ale môžeš vykonávať iný typ dohody.
    ... bez odvodového zvýhodnenia

    lucaslucia je offline (nepripojený) lucaslucia

    lucaslucia