Zavrieť

Porady

Odstupné alebo práca cez agentúru?

Dobrý deň. Už osem rokov pracujem ako montážnička vo výrobe. Dnes oznámili, že spoločnosť ku koncu roka bude zrušená. Zamestnancom dávajú výpovede, ale je tu možnosť, že dostanem výpoveď a hneď na to mi personalistka ponúkla zmluvu s pracovnou agentúrou pod ktorú by som patrila. Ale ide o to, že agentúra môže mať pre mňa prácu aj nemusí a na konci roka mi dá výpoveď. A naviac terajšia firma mi zašle polovicu odstupného v budúcej výplate a druhá polovica mi má byť vyplatená od agentúry na konci roka pri výpovedi. Je to v súlade so zákonmi? pretože ja si myslím, že keď budem mať zmluvu od inej agentúry to znamená, že tá by mi mala vyplatiť odstupné na novo je to v podstate niečo ako zmena zamestnávateľa takže sa mi to nejako nepozdáva. Odporúčali by ste mi teda prijať výpoveď a hľadať si novú prácu alebo podpísať zmluvu s danou agentúrou? ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    AK dostaneš výpoveď podľa § 63 odst. 1, písm. a alebo b, nárok na odstupné zo zákona budeš mať. To musí vyplatiť terajší zamesntávateľ, nie agentúra, ktorá ťa nanovo zamestná.

    zanet1 je offline (nepripojený) zanet1

    zanet1