Zavrieť

Porady

Ako je to so študentskou bridádou a dávkami v hmotnej núdzi?

Viete mi niekto poradiť, všade je napísané všeobecne a neviem si to dať do súvisu konkrétne so mnou. Poberám dávku v hmotnej núdzi a príspevok na bývanie. je to cca 118 eur. som študent doktorandského štúdia a počas leta chcem na 3 mesiace brigádovať. zamestnávateľ mi potvrdí Oznámenie a čestné vyhlásenie k dohode o brigádnickej práci študentov na účely uplatnenia práva aby som neplatila odvody. Keďže nebudem platiť odvody, mení sa to nejako? je to len príležitostná práca a štát mi nezoberie dávky?
Vopred ďakujem za odpoveď.
Naposledy upravil lenulabr : 22.05.13 at 10:47
Mila123 koľko máš rokov?
lenulabr 26
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Jozef Mihál je offline (nepripojený) Jozef Mihál

    Lektor - dane, mzdy a odvody a poslanec NRSR (SaS) ...viac Jozef Mihál
    Doplnim Ruzenku. Vy ako pisete, uz mate 26 rokov. Zakonnik prace umoznuje zamestnavatelovi zamestnat studenta denneho studia (aj doktoranda) na dohodu o brig. praci studentov ale len vtedy, ak v okamihu podpisania dohody student este nema 26 rokov - a dohoda sa musi skoncit najneskor 31.12. toho roka, v ktorom student dovrsil 26 rokov. Keby ste napriklad mali mat 26.-te narodeniny povedzme v septembri 2013, tak dnes by zamestnavatel DoBPS este v Vami mohol uzavriet.