Zavrieť

Porady

ako napravit farbu fotiek po zmene fotiek z Nef do Jpg?

Prosím o radu-previedla som si fotografie z Nef do Jpg a následne fotky v jpg stratili pôvodnú farbu-prosím-ako to napravit?
trevize V akom farebnom priestore fotis? Adobe RGB alebo sRGB? Je to v nastaveniach fotaku.
V akom softe konvertujes z NEF do JPG?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    duves je offline (nepripojený) duves

    Niekto duves
    Zrejme fotíš do suroveho formatu a maš aparat značky Nikon. Fotenie do suroveho formatu je vyšší level spracovania a vyhoda je v tom, že surovy zaber zostava stale bezo zmien a sú tam daleko väčšie možnosti post procesingi než je prava s jpg súborom. No a tvoj problem. Nenapísala si aky RAW konvertor používaš a čo všetky si menila. Aj mne sa stava cez Adobe LR, že ine farby su v RAW konvertore než nasledne vo vyexportovanom finalnom jpg. Doporučujem sa s tym pohrať.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    jana6852 Vdaka za príspevok,ja som si len od známej stiahla fotky z karty,čo vo fotoap.Nikon,kedže ona mi posiela len zopár a upravených a ja som chcela mat všetky aj ked neboli upravené takže nemám šajn o nejakom Raw konvertore.dá sa to niekde v info fotky nájst tie udaje?teda podla teba sa to dá upravit,ked sú v Jpg?no po presune z Nef do Jpg mi ostali fotky uložene aj tie pôvodne teda v Nef a aj po zmene tie v Jpg.Tak teraz?