Zavrieť

Porady

Chcel by som sa opýtať na zdaňovanie študentov v TPP.

Chcel by som sa opýtať som študent denného štúdia v 5. ročníku a budem si ešte jeden rok predlžovať. Mám 24 rokov, čiže aj budúci rok budem evidovaný ako študent denného štúdia. Tento rok v apríli 2014 som sa zamestnal na TPP. Hrubú mzdu mám 700 euro. a zaujíma ma či je možnosť vrátenia dane v mojom prípade. Ďakujem za odpoveď.
Naposledy upravil barak.ladislav : 19.08.14 at 11:32
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Zdanovanie nezavisi od toho, ci si alebo nie si student.
    Narok na nezdanitelnu cast zakladu mzdy ma takmer kazdy (vynimkou su napr. dochodcovia)

    To, ci budes mat narok na vratenie nejakej dane zavisi od toho, ci nejaku dan platis - co asi platis pri takom prijme, ci si uplatnujes nezdanitelne minimum mesacne. Kazdopadne tym, ze is za januar-marec prijmy nemal a v danovom priznani ci roznom zuctovani si uplatnis celu rocnu nezdanitelnu cast zakladu dane znamena, ze nejaku cast zaplatenej dane ti vratia.

    Takze ano, ta moznost vratenia dane je v tvojom pripade.
    barak.ladislav dík za odpoveď a bude sa to riešiť daňovým priznaním? keď áno tak to si musím podať ja alebo zamestnávateľ za mňa?
    ivka70 Danove priznanie vzdy podava danovnik, teda ty.