Zavrieť

Porady

Je správne, keď mám na výplatnej páske uvedených viac odpracovaných hodín ako som v skutočnosti odpracoval a aj väčšiu mzdu ako som v skutočnosti dostal?

Som študent. Mám podpísanú dohodu o brigádnickej činnosti študenta. Moja hodinová mzda je 3€. Za mesiac som odprcovala približne 25hod-30hod. Na výplatnej páske mám napísaných 66,5 a moja čistá mzda je vraj 200€.
Nechápem tomu. Mohol sa zamestnávateľ len pomýliť, alebo to napísal zámerne?
4 komentárov     zbaliť
Mila123 a dostal si tých 200 € ?
jslancik z názvu otázky to nie je jasné?
Mila123 mne nie...možno tebe, ale autor nižšie píše
" eleven (Dnes 19:47) Keď som preberal peniaze tak som nič nepodpisoval. V skutočnosti som dostal výplatu (hotovosť) akú som mal dostať za skutočné odpracované hodiny. Len na výplatnej páske je uvedený oveľa väčší počet odpracovaných hodín a aj celková mzda je na výplatnej páske väčšia. Len ma zaujíma, či nebudem mať nejaký problém, ak si budem podávať daňové priznanie"
eleven nie nedostal. Ani som nemal dostať, pretože som odpracoval len 25 hodín. nie 66,5 ako sa uvádza na výplatnej páske.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    vicktor je offline (nepripojený) vicktor

    ja si myslim, ze normalny clovek (moja manzelka nie celkom suhlasi) ...viac vicktor