Zavrieť

Porady

Nesie mzdár/ka zodpovednosť za kompletné spracovanie výplat, výkazov do SP, ZP a pod.?

Nesie mzdár/ka zodpovednosť za kompletné spracovanie výplat, výkazov do SP, ZP a pod.?Alebo nesie túto zodpovednosť konateľ spoločnosti?

Pracujem ako mzdárka Junior, bez sķúseností. Výplaty mi kontroluje konateľka, ale nepodpisuje kontrolu.
Naposledy upravil ivka70 : 31.08.19 at 01:54
veronikasad Si zamestnancom spolocnosti?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Aj keby konatelka podpísala mzdy, ze ich kontrolovala, neprebera zodpovednost za ich výpočet, pokial nepracujes v účtovnej firme a nespracuvas mzdy pre inu firmu.Za to je zodpovedna mzdarka. Rovnako za vcasne a spravne zasielanie výkazov do ZP, SP, DU.

    Caka ta vela štúdia zakonov, vyuzi každú príležitosť zucastnit sa mzdovych školení, ak ti nebude niečo jasne, pytaj sa na Porade. Doporucujem predplatit pristup do Draka, po zadani otázky priamo tam dostanes odpoved od pp. Motyckovej alebo Matlovicovej. Velmi dobrým studijnym materiálom je publikacia Co ma vedieť mzdova uctovnicka. Ak do firmy nechodí, poziadaj nech ju predplatia.

    Drzim palce...

    kukučka je offline (nepripojený) kukučka

    kukučka